تاریخ انتشار: یکشنبه 08 آبان 1390
تکنولوژی جدید سلول های بنیادی ممکن است به درمان زخم های سربازان کمک کند

  تکنولوژی جدید سلول های بنیادی ممکن است به درمان زخم های سربازان کمک کند


سربازانی که به شدت درجنگ زخمی شدند نیاز به یک تکنولوژی دارند که آنها را به سرعت در مسیر بهبود قراردهد. بدین منظور، دانشمندانی از LLC IKOTECH و Techshot مستقر در پارک تحقیقاتی جنوب شرقی ایندیانا ، تکنولوژی را با هدف رشد مجدد بافت و بهبود زخم های حاد در سربازان ابداع کرده اند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از healthjockey ؛این تکنولوژی بنام  Quadrasep، ظاهرا جمع آوری سلول های بنیادی بالغ را از بافت های چربی  بدن افزایش می دهد. این نوآوری به جداسازی سلول های بنیادی خاص از نمونه های بافت چربی جمع آوری شده کمک می کند. انتخاب بهتر سلولهای بنیادی باعث افزایش بهبود نتایج برای افرادی می شود که با تکنیک های موجود تخلیص سلول ها  دچارمحدودیت شده اند.
Rich Boling  گفت:"چربی حاوی 10 برابر سلول های بنیادی بیشتری نسبت به مغز استخوان است و هنگامی که پیوند می شود، سلول های بنیادی آن دارای پتانسیل چشمگیری برای بهبود نتایج بیماران مبتلا به از دست دادن بافت ، از جمله سربازانی که از زخم های شدید رنج می برند می باشد.
Boling افزود که مخلوطی متشکل از سلول های بنیادی و انواع دیگر سلول ها را می توان از چربی انسان بدست آورد. ساختارهای متنوع بدن انسان مانند غضروف ، عصب، عضله و استخوان ظاهرا می تواند از سلول های بنیادی این مخلوط ایجاد شوند.
IKOTECH توافق و تجاری سازی  فن آوری Quadrasep را مدیریت کند. Techshot تنظیم و تولیداین دستگاه جدید را که توسط کارشناسان در مرکز سلول بنیادی چربی دانشگاه Pittsburgh  مورد آزمایش قرار خواهد گرفت  بر عهده دارد.

هدف اصلی از این تکنولوژی برای کمک به سربازانی است که دچار بیماری و زخم شده اند. علاوه بر این می تواند سبب توسعه درمانهای تازه برای شرایط و اختلالات مختلف شود که سلامت و کیفیت زندگی را در سطح جهان بهبود خواهد بخشد.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه