تاریخ انتشار: دوشنبه 02 مرداد 1391
تولید مواد اولیه تحقیقات بیولوژیک از شیر شنگول و منگول
رییس جهاد دانشگاهی خبر داد:

  تولید مواد اولیه تحقیقات بیولوژیک از شیر شنگول و منگول

رییس جهاد دانشگاهی گفت: با همکاری دو جانبه انستیتو پاستور ایران و جهاد دانشگاهی مواد اولیه تخلیص شده برای تحقیقات بیولوژیک از شیر تولید شده توسط حیوانات دستکاری شده ژنتیک (شنگول و منگول) در دست انجام است.

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از فارس، محمدحسین یادگاری اظهار داشت: در پژوهشگاه رویان کارهای متعددی صورت می‌گیرد که تولید پروتئین مورد استفاده برای درمان بیماری‌های خونی یکی از آنهاست که هنوز نتیجه قطعی آن برای استحصال مواد اولیه صورت نگرفته است.

وی افزود: طی همکاری دو جانبه بین انستیتو پاستور و جهاد دانشگاهی تخلیص مواد اولیه دارویی از شیر تولید شده توسط حیوان دست‌کاری شده(شنگول و منگول) از کارهای در دست انجام است.

به گفته رییس جهاد دانشگاهی برای تولید فرآورده‌های بیولوژیک با همکاری پژوهشگاه رویان و سازمان گسترش فناوری‌های‌نوین قراردادی بسته شده تا مواد اولیه تحقیقاتی به عنوان فرآورده‌های بیولوژیک برای مصرف پژوهشگاه رویان و مراکز تحقیقاتی دیگر در داخل کشور تولید و مورد استفاده قرار گیرد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
دوشنبه, 02 مرداد,1391

میثم

سلام جوانی 24ساله هستم ازسال گذشته مرتب دچارdvtمیشم سابقه امبولی.نکروز پا.هماتوم دارم دکترامیگن دچارکمبود پروتین cهستم خواهشمندم درصورت امکان مرایاری فرمایید
فعلا از این طرح تحقیقاتی بهره برداری درمانی نشده است و شما فعلا باید کمبود این پروتیین را از طریق دارو جبران کنید.

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه