تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 21 بهمن 1393

  سومین جشنواره زیست‌فناوری اردیبهشت‌ماه 94 برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سومین جشنواره زیست فناوری از برگزاری سومین جشنواره زیست فناوری کشور اردیبهشت ماه سال آینده به همت ستاد توسعه زیست فناوری خبر داد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر سیروس زینلی، دبیر اجرایی سومین جشنواره زیست فناوری درباره جزئیات برگزاری این جشنواره اظهار کرد: سومین جشنواره زیست فناوری به همت ستاد توسعه زیست فناوری، 31 اریبهشت ماه سال آینده کار خود را آغاز می‌کند و تا دوم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این جشنواره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران سالن خلیج فارس با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار خواهد کرد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره زیست فناوری، درباره اهداف برگزاری این جشنواره، بیان کرد: در جشنواره زیست فناوری از متخصصین خارجی دعوت می‌کنیم که حضور آنها فرصتی است برای توسعه همکاری‌های دوجانبه فنی و صنعتی و زمینه‌سازی برای تولید و صادرات محصولات ایرانی.

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به کسب اعتبار تجاری (برندسازی) برای محصولات ایرانی زیست‌فناوری (کالا و خدمات) و امکان بهره‌مندی شرکت‌کنندگان از حمایت‌های آتی ستاد توسعه زیست‌فناوری نیز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

زینلی به اسامی کشورهای دعوت شده به جشنواره اشاره کرد و گفت: متخصصین و شرکتهای دانش بنیانی از کشورهای مصر، عربستان، امارات، عراق، سوریه، روسیه و پاکستان برای شرکت در جشنواره دعوت شده‌اند، ولی کشورهای اصلی و هدف ما برای شرکت در جشنواره هند و چین هستند که تلاش می‌کنیم آنها را به جشنواره دعوت کنیم.

وی تصریح کرد: متخصصان داخلی نیز دعوت می‌شوند تا هم از دستاوردهای دیگر کشورها بهره بگیرند و هم توانمندی‌های خود را در جشنواره در معرض دید قرار دهند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره زیست فناوری در پایان گفت: برخی شرکتهای توانمندی در کشور داریم که به دلیل نبود امکانات مناسب نمی‌توانند محصولات و توانایی‌های خود را بروز دهند که امیدوار هستیم با شرکت در این جشنواره بتوانند خود را تبلیغ کنند.

 

انتهای پیام

 

ثبت امتیاز
نظرات
یکشنبه, 17 اسفند,1393

رهرو

به امیدپیشرفت روز افزون ایران در علوم زیست فناوری

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه