تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 03 مرداد 1391
فراخوان به محققان برای درمان بیماریهای صعب العلاج با کمک نانوفناوری
از سوی وزارت بهداشت اعلام شد:

  فراخوان به محققان برای درمان بیماریهای صعب العلاج با کمک نانوفناوری

وزارت بهداشت محققان را به ارائه طرحهای تولیدی فرآورده های دارای دانش فنی مبتنی بر نانوفناوری پزشکی جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریهای مزمن و صعب العلاج دعوت کرد.

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از مهر، فراخوان "طرحهای تولیدی فرآورده های دارای دانش فنی مبتنی بر نانوفناوریپزشکی جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریهای مزمن و صعب العلاج" بر اساس اولویت سند راهبردی نانوفناوری پزشکی اعلام شده است.

تمامی متقاضیان دانشگاهی و علمی در بخشهای خصوصی (شرکتها، مؤسسات علمی- تحقیقاتی و...) و دولتی (دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد و...) که در زمینه این فراخوان دارای طرح هستند، می توانند نسبت به تکمیل و ارسال آن تا پایان مرداد 91 اقدام کنند.

طرح باید مشخصاتی داشته باشند که در آن منجر به کسب، انتقال و یا توسعه دانش فنی در داخل کشور شود، منجر به تولید محصول قابل استفاده در نظام سلامت شود، اجرای طرح منجر به همکاری کامل بین صنعت و دانشگاه شود (با اولویت تاسیس شرکت های دانش بنیان) و دارای قابلیت اخذ استانداردهای لازم ملی و بین المللی باشد.

متقاضیان باید فرم مربوط فراخوان را دریافت کرده و به همراه مدارک و مستندات مربوطه به آدرس اعلام شده از سوی معاونت تحقیقات و فناوری در مهلت مقرر ارسال کنند.

طرحهای تایید شده توسط "شبکه نانوفناوری پزشکی" مورد حمایت مناسب معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار خواهند گرفت. طرحهایی که مربوط به بیماریهای مزمن و صعب العلاجی باشند که شیوع بیشتری داشته و یا هزینه بیشتری را بر کشور تحمیل کنند؛ در اولویت حمایت قرار دارند.

طرحهایی در اولویت بررسی قرار می گیرند که به طور کامل موارد خواسته شده را تکمیل کرده و مدارک و مستندات مربوطه را نیز ارسال کرده باشند. ارسال سوابق علمی تحقیقاتی مجری و همکاران اصلی در زمینه های مختلف مرتبط با نانوفناوری پزشکی(در صورت وجود)، در بررسی و حمایت از طرح تاثیر خواهد داشت.

پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
ﺳﻪشنبه, 10 دی,1392

حمید ناظمی

درمان قطعي بيماريهاي لاعلاج <br />با روزه درماني و خوراک خام <br /> <br />از سايت Iran raw vegan.com <br />Google: Raw Food, Vegan <br /> <br /> <br />MyVegetarianism.mihanblog.com <br />تشکيل جامعه رافود وگان دموکراتيک <br />

پنجشنبه, 12 مرداد,1391

nava

salam mikham bedonam darmane diabet dar che marhalee ast diabete noe 1
با سلام.در پژوهشگاه رویان برای درمان دیابت فعلا محققان در حال تحقیق برای جداسازی و پیوند سلول های بتای پانکراس هستند و در آینده نزدیک به مرحله پیوند به بیماران خواهد رسید.با مرکز تحقیقات غدد بیمارستان شریعتی نیز می توانید تماس بگیرید.

پنجشنبه, 05 مرداد,1391

روح اله

اگه دانشمندان بتونند با استفاده از سلولهای بنیادی ناتوانی جنسی را درمان کنند ممنون میشم 27سالمه دچار ناتوانی جنسی شدم والان زنم میخاد طلاق بگیره
در زمینه ناتوانی جنسی با سلول های بنیادی درمانی انجام نمی شود و شما باید از طریق مشاوره با متخصص های اورولوژی،غدد و روانپزشکی این مشکل را حل کنید.

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه