تاریخ انتشار: یکشنبه 08 مرداد 1391
چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق برگزار می شود

  چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق برگزار می شود

چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق ایران با هدف ارائه تازه ترین روشهای کنترل دیابت در بیماران قلبی، 28 تا 31 شهریور ماه در مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، دکتر مسعود اسلامی دبیر علمی چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق ایران با بیان این که جدیدترین اطلاعات و آخرین دستاوردها در زمینه بیماری های قلبی و عروقی برای شرکت کنندگان در این همایش ارائه می شود، اظهار کرد: بیش از دو هزار نفر از متخصصان قلب و عروق، متخصصان داخلی قلب، جراحان قلب، پزشکان عمومی اورژانس، متخصصان بیهوشی و همکاران پرستار در این کنگره حضور به هم  می رسانند.
وی در ادامه، از سخنرانی 20 تن از اساتید برجسته از کشورهای امریکا، انگلستان، آلمان، کانادا،ایتالیا و  فرانسه در این کنگره خبر داد و گفت: امسال توجه ویژه ای برای ارائه مباحث پرستاری قلب به وجود آمده است، زیرا پرستارها نقش پررنگی در پیشگیری از بروز بیماری ها و کنترل روند درمان دارند.
دبیر علمی چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق خاطر نشان کرد: در کنار کنفرانس های علمی، 8 کارگاه آموزشی با موضوعاتی نظیر سی پی آر، احیای قلبی و ریوی، آخرین پروتکل های درمانی ایست قلبی ، آنژیوگرافی از دست و آشنایی با تجهیزات جدید تشخیصی و درمانی برگزار می شود.
اسلامی با بیان این که چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق به همت انجمن آترواسکلروز ایران برگزار می شود، اظهار کرد: جدیدترین روش های کنترل دیابت در بیماران قلبی از جمله موضوعاتی است که در این کنگره ارائه می شود.
وی افزود: در حال حاضر دیابت یکی از مهم ترین عوامل بروز بیماری های قلبی و عروقی است.
دبیر چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق با بیان این که شرکت در این کنگره برای متخصصان قلب و عروق 16 امتیاز بازآموزی به همراه خواهد داشت، گفت: تا کنون بیش از 100 مقاله به دفتر دبیرخانه این کنگره ارسال و از این تعداد 20 مقاله برای ارائه انتخاب شده اند.
گفتنی است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی http://congress.iranathero.ir مراجعه کنند.

پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه