تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 01 اردیبهشت 1394
شیراز میزبان سمپوزیوم بین المللی سلول درمانی و پزشکی بازساختی

  شیراز میزبان سمپوزیوم بین المللی سلول درمانی و پزشکی بازساختی

دبیر علمی نخستین سمپوزیوم بین المللی سلول درمانی و پزشکی بازساختی گفت : این کنگره علمی به مدت دو روز در تاریخ 13 و 14 اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، مریم آیت الهی بیان داشت : میهمانانی از کشورهای خارجی از جمله آمریکا ، انگلیس و عربستان سعودی دراین کنگره علمی سخنرانی خواهند کرد .

وی ادامه داد : سلول درمانی و پیوند ، مهندسی بافت ، سلول های بنیادی و خصوصیت تعدیل سیستم ایمنی سلول ها از جمله موضوعاتی است که در این کنگره دو روزه پیرامون آن بحث و تبادل نظر خواهد شد .

دبیر علمی نخستین سمپوزیوم بین المللی سلول درمانی و پزشکی بازساختی در ادامه افزود: شیراز به لحاظ جایگاه علمی که در این زمینه دارد به عنوان برگزار کننده این کنگره علمی انتخاب شده و خلاصه مقالات پذیرفته شده دراختیار شرکت کنندگان در کنگره قرار می گیرد .

آیت الهی خاطر نشان کرد : دانشمندان علوم سلولی از دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در این سمپوزیوم حضور دارند و تازه های سلول درمانی را ارائه می دهند .

به گزارش ایرنا، وی افزود: با توجه به بعد آموزشی بودن این سمپوزیوم تمهیداتی اندیشیده شده است تا همه علاقه مندان به علوم سلولی بتوانند در آن شرکت نمایند .

برگزاری این سمپوزیوم مقدمه ای برای راه اندازی دومین پژوهشکده سلول های بنیادی کشور در شیراز در نیمه دوم سال جاری است .

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه