تاریخ انتشار: یکشنبه 06 اردیبهشت 1394
ناشتا بودن شبانه می تواند خطر ابتلا به سرطان پستان را در زنان کاهش دهد

  ناشتا بودن شبانه می تواند خطر ابتلا به سرطان پستان را در زنان کاهش دهد

کاهش در میزان زمان سپری شده در غذا خوردن و افزایش ناشتا بودن شبانه سطح گلوکز را کاهش می دهد و ممکن است از خطر سرطان پستان در زنان بکاهد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان و به نقل از Medicalxpress، کاهش در میزان زمان سپری شده در غذا خوردن و افزایش ناشتا بودن شبانه سطح گلوکز را کاهش می دهد و ممکن است از خطر سرطان پستان در زنان بکاهد.

به گفته کاترین ماریناک، افزایش طول مدت ناشتا بودن شبانه می تواند راهکار جدیدی جهت کاهش خطر پیشرفت سرطان پستان باشد. این یک تغییر ساده رژیم غذایی است که معتقدیم اکثر زنان می توانند آن را درک و با آن وفق پیدا کنند.  این ممکن است اثر بسیار زیادی بر جمعیت سالم بدون نیاز به محاسبه کالری یا تغذیه داشته باشد.

زنانی که برای مدت طولانی تری در شبانه ناشتا هستند کنترل بسیار بهتری بر غلظت گلوکز خون دارند. نتایج نشان می­دهد، طرف نظر از اینکه زنان چقدر می خورند، هر سه ساعت افزایش در ناشتا بودن شبانه با کاهش 4 درصدی سطح گلوکز پس از غذا همراه می­باشد.

مشاورین رژیم غذایی جهت پیشگیری از سرطان معمولاً بر محدود کردن مصرف گوشت قرمز و غلات پالوده، و از طرف دیگر افزایش مصرف غذاهای گیاهی تمرکز دارند. شواهد جدید نشان می دهد که چه وقت و چگونه غذا خوردن می تواند نقش مهمی در خطر ابتلا به سرطان ایفا کند.

به گفته انجمن سرطان آمریکا، روزه داری با نوعی از درمان جایگزین موسوم به متابولیک درمانی مرتبط می باشد. آنهایی که از روزه داری بعنوان بخشی از فرآیند "سم زدایی" حمایت می­کنند، می گویند که مصرف تنها آب به میزان مشخصی می تواند سموم و مواد مضر را از بدن  حذف کند. آنها باور دارند که با روزه،  بدن می تواند بر روی پاکسازی خود و سلامتی تمرکز کند.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه