تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 آبان 1390
احداث دومین واحد تولید بیوایمپلنت‌های استخوانی، قلبی عروقی و تاندون لیگامان آغاز شد

  احداث دومین واحد تولید بیوایمپلنت‌های استخوانی، قلبی عروقی و تاندون لیگامان آغاز شد

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: عملیات اجرایی احداث دومین واحد تولید بیوایمپلنت ‌های استخوانی، قلبی عروقی و تاندون لیگامان در شیراز آغاز شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، ' مجید هدایت ' صبح امروز در مراسم آغاز عملیات احداث اجرایی احداث دومین واحد تولید بیوایمپلنت ‌های استخوانی، قلبی عروقی و تاندون لیگامان در شیراز افزود: دانش فنی تولید بیوایمپلنت ها با سرمایه گذاری سازمان گسترش در قالب پروژه تحقیقاتی به نتیجه رسید و هم اكنون یك واحد در كیش مشغول به كار است كه دومین واحد آن در استان فارس در طول یك سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

هدایت اظهارداشت: این واحد ظرفیت تولید بیوایمپلنت های استخوانی، قلبی عروقی و تاندون لیگامان برای 100هزار بیمار در سال را دارد و علاوه بر پوشش نیاز بیماران داخلی، توان صادرات به كشورهای خواهان این محصولات را نیز داراست.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این كه شهر شیراز از گذشته مركز دانش پزشكی محسوب می شد افزود: صنعت تولید بیوایمپلنت‌ها، یك صنعت فوق العاده پیشرفته است و شیراز نیز به دلیل توانمندی بالای فنی، اقتصادی و نیروی انسانی، برای توسعه این صنعت انتخاب شده است.

گفتنی است در مراسمی كه صبح امروز در منطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار شد عملیات احداث واحد تولید بیوایمپلنت ها با حضور استاندارشیراز ، نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان تجارت، صنعت و معدن استان فارس و تنی چند از مقامات و مسوولان محلی كلید خورد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه