آواستین، سرطان سینه ، سلول های بنیادی
تاریخ انتشار: شنبه 28 آبان 1390
مبتلایان به سرطان سینه آواستین استفاده نکنند

  مبتلایان به سرطان سینه آواستین استفاده نکنند

سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز استفاده از داروی آواستین برای مبتلایان به سرطان سینه را لغو کرد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از نیویورک تایمز، روز جمعه سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد که داروی آواستین که برای بیماران مبتلا به سرطان سینه تجویز شده بود تنها باعث افزایش فشار خون و خونریزی می شود .

دکتر مارگارت هامبورگ، مدیر سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد: طبق بررسی های انجام گرفته این دارو هیچ کمکی به بیماران برای افزایش دوره زندگی آنها یا کنترل تومور نمی کند و منجر به امیدواری واهی آنها و صرفه نظر کردن از سایر درمان های کلینیکی می شود.

وی افزود: گاهی اوقات علی رغم تلاش های محققان و حتی خود سازمان غذا و داروی آمریکا داروها آنقدر که امیدوار کننده به نظر می رسیدند پاسخ مناسبی در درمان نمی دهند و از این میان می توان به داروی آواستین اشاره کرد که به نظر می رسید می تواند در درمان سرطان سینه متاستاتیک موثر واقع شود.

به گفته او، داروی آواستین به عنوان یک دارو برای دیگر سرطان ها در بازار عرضه خواهد شد بنابرین پزشکان می توانند از آن به عنوان دارویی برای درمان بیماری هایی غیر از سرطان سینه استفاده کنند.

به گفته  مارگارت هامبورگ شرکت های بیمه گذار آواستین را از لیست داروهای تحت پوشش خود که سالانه 88 هزار دلار برای اینکه بتوان در اختیار زنان قرار داد هزینه می کرد خارج خواهند کرد.

مقامات فدرال روز جمعه همچنین عنوان داشتند که (Medicare ) مدیکر همچنان داروهای سرطان پستان را تحت پوشش قرار خواهد داد هر چند که دولت قصد دارد به نظارت بر این مسئله و ارزیابی گزینه های تحت پوشش مجددا نظاره کند.

پیش از این اعلام شده بود داروی آواستین در ترکیب با داروهای شیمی درمانی "تاکسول" برای درمان افرادی که تاکنون از شیمی درمانی استفاده نکرده اند و »مبتلا به سرطان سینه هستند، مفید است.

 

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه