تاریخ انتشار: یکشنبه 19 مهر 1394
نقش آفرینی جهاد دانشگاهی در تحقق زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی:

  نقش آفرینی جهاد دانشگاهی در تحقق زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی توانسته است در تمامی زمینه های علمی و تحقق زیر ساخت‌های اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از ایسنا، محمدحسین فرهنگی در همایش سالانه مدیران و رابطان بانک خون بند ناف رویان در تبریز با اشاره به افزایش سرعت پیشرفت تکنولوژی در جهان، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با سابقه ای که در زمینه علم و دانش دارد باید با تلاش های همه جانبه تمامی نهادهای مسئول و مردم، یکی از پیشتازان نهضت علمی در دنیا شود.

وی افزود: ایران اسلامی در دهه اخیر توانسته است در مجامع علمی، حرکت برجسته ای از خود در زمینه دانش و تولید علم به نمایش بگذارد که در صورت تداوم آن، می توان افق های بسیار روشنی را برای آینده تصور کرد.

وی با تقدیر از تلاش های جهاد دانشگاهی واحد استان در توجه به نمونه گیری خون بند ناف و اهمیت بیش از پیش به سلول های بنیادی، اظهاز کرد: به جرات می توان گفت جهاد دانشگاهی، روحیه نهادی و انقلابی خودرا حفظ کرده و توانسته است در حوزه علمی و فناوری موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های تحقق اقتصاد مقاومتی، همان مسیری است که جهاد دانشگاهی در آن حرکت می کند.

به گفته فرهنگی، شناسایی خلاءهای موجود در حوزه های مختلف به ویژه در بخش های تولیدی و صنعتی و ارایه نسخه هایی برای حل و رفع آنها از سوی جهاددانشگاهی بسیار ضروری است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قانون برنامه ششم توسعه کشور در ماه های آینده توسط مجلس مورد بررسی قرار می گیرد و من به عنوان عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم در مجلس اعلام آمادگی می کنم که از احکام طرح شده توسط جهاد دانشگاهی در نیاز بخش های علمی و فناوری در کمیسیون و  مجلس حمایت کنم.

پایان مطلب/
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه