Dr. Hickman، سلول بنیادی، مغز ، اعصاب
تاریخ انتشار: چهارشنبه 02 آذر 1390
اولین سلول های آزمایشگاهی برای کنترل سلول های عضلانی در مغز استفاده شد

  اولین سلول های آزمایشگاهی برای کنترل سلول های عضلانی در مغز استفاده شد

دکترهیکمن  از دانشگاه فلوریدا سرانجام پس از یک دهه پژوهش توانست از سلول های بنیادی آزمایشگاهی برای کنترل سلول های عضلانی در مغز استفاده کند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از Medical Xpress، دکتر  Hickman از محققان دانشگاه فلوریدا برای اولین بار از سلول های بنیادی برای رشد اتصالات عصبی عضلانی بین سلول های ماهیچه ای انسان و سلول های طناب نخاعی انسانی استفاده کرد. این سلول های بنیادی کانکتور کلیدی توسط مغز برای برقراری ارتباط و کنترل ماهیچه های بدن هستند.
این امر می تواند، به عنوان مثال داروها را روی سلول های انسانی دقیقا پیش از آنکه سلامت و اخلاقی بودن آنها در انسان های زنده آزمایش شود، تست گردد.

این موفقیت UCF، یک قدم مهم در توسعه سیستم های "انسان بر روی ریزآرایه ها" است.
این سیستم ها مدل هایی هستند ارگان یا یک سری از ارگان های بدن را مجددا تولید می کند. این تحقیقات می تواند منجر به پیشرفت تحقیقات پزشکی  و آزمایش های دارویی شود و به طور بالقوه باعث صرفه جویی در وقت برای حفظ زندگی انسان ها می شود که گاهی تحقیقات آزمایشگاهی بر روی حیوانات و انسان ها ممکن بود تا 10 سال طول بکشد.
این تکنیک به طور بالقوه می تواند بسیار موثر تر از تست در موش ها و حیوانات دیگر که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد باشد  و به توسعه درمان های پزشکی کمک می کند.

به گفته Hickman ، این نوع از سیستم ها چنانچه بخواهید سیستم "انسان بر روی ریزآرایه ها" را انجام دهید کارآمد خواهد بود که بازسازی عملکرد انسان را منجر می شود.

وی اضافه کرد: استفاده از سلول های بنیادی انسانی برای اینکه وارد فاز بالینی شود چندین سال زمان برده است.

هدف نهایی این پژوهش تولید سیستم هایی است که شامل ارگان های مختلف مینیاتوری است که در واقع راهی برای شبیه سازی عملکرد اندام های بدن انسان است.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه