تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 28 آذر 1391
آب و هوای زمستانی و پاروکردن برف حملات قلبی را افزایش می دهد

  آب و هوای زمستانی و پاروکردن برف حملات قلبی را افزایش می دهد

با کاهش درجه حرارت هوا درماه های زمستان، خطر ابتلا به حملات قلبی درافراد مبتلا به بیماری قلبی و کسانی که مشغول فعالیت های سخت فیزیکی هستند، افزایش می یابد.
امتیاز: Article Rating

 

 
به گزارش بنیان به نقل از HealthDay ، دکتر Holly Andersen درانستیتو قلب Ronald O. Perelman   بیمارستان نیویورک گفت: هنگامی که درجه حرارت محیط کاهش می یابد، عروق خونی بدن ما برای جلوگیری از از دست دادن گرما باریک می شوند. این یک واکنش طبیعی است که می تواند افراد مبتلا به بیماری قلبی و کسانی که دارای فعالیت های شدید جسمی هستند را در معرض خطر بیشتر حمله قلبی قراردهد.
دکتر Andersen هشدار داد:  بسیاری از مردم، غافل از خطراتی هستند که درجه حرارت پایین و زمستان می تواند بر قلب آنها داشته باشد. پارو کردن برف، به عنوان مثال، یکی از فعالیت های خسته کننده و خطرناک مردم در فصل زمستان است که می تواند فشار خون را بالا برده و به طور چشمگیری خطرحمله قلبی را در افراد افزایش دهد.
برای محافظت از سلامت قلب درزمستان، Andersen نکات ایمنی زیر را پیشنهاد داد:
• کشش و گرم کردن عضلات خود با فعالیت های سبک قبل از انجام فعالیت های فیزیکی شدید ، مانند پارو کردن برف. 
• گرم ماندن. پوشاندن دهان و بینی  به گرم شدن هوا در حین تنفس کمک می کند. لباس لایه داردارای پوشش با پوسته بیرونی ضد باد و ضد آب بپوشید.
• به جای بلند کردن پارو برای جمع آوری برف، آن را به جلو هل دهید.
• آهسته برف پارو کنید و دربین پارو کردن استراحت کنید.
• از کسی بخواهید دربرف پارو کردن به شما کمک کند. با این کارشما کمتر خسته می شوید و در بروز شرایط اورژانسی تنها نخواهید بود.
افراد با اضافه وزن، مسن تر از 50 سال و یا دارای سابقه حمله قلبی باید با دکتر خود قبل از پارو کردن برف و یا شروع یک فعالیت بدنی جدید مشورت کنند.
 
پایان مطلب
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه