تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 15 تیر 1395
دانشجویان کشت سلول های بنیادی و تکنیک متداول سلولی را فرا می گیرند
توسط شبکه طب بازساختی و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

  دانشجویان کشت سلول های بنیادی و تکنیک متداول سلولی را فرا می گیرند

دانشجویان علاقمند در قالب اولین مدرسه تابستانی می توانند با کشت سلول های بنیادی و تکنیک های متداول سلولی آشنا شوند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از ایرنا، نخستین مدرسه تابستانی سلول های بنیادی(Summer School) توسط شبکه طب بازساختی و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از 30 مرداد ماه به مدت 5 روز برگزار می شود. 
دبیر اجرایی نخستین مدرسه تابستانی سلول های بنیادی امروز -دوشنبه- در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کنندگان با سپری کردن این دوره آموزشی کشت سلول های بنیادی و تکنیک های متداول سلولی را فرا می گیرند.
دکتر حجت الله عباس زاده افزود: آشنایی با مباحث سلول های بنیادی و تکنیک های آزمایشگاهی و ارائه و ارتقا سطح علمی دانشجویان،فارغ التحصیلان و علاقمندان از مهمترین اهداف برپایی این مراسم است.
وی به استقبال خوب دانشجویان پزشکی سراسر کشور از این مراسم اشاره کرد و گفت: حدود 150 دانشجو یا فارغ التحصیل در رشته های پزشکی در این دوره آموزشی حضور خواهند یافت. در پایان هر دوره گواهینامه معتبر از طریق شبکه طب بازساختی و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.
این مدرسه تابستانی در تهران، بزرگراه شهید چمران، میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه اجرایی به شماره 22439847 تماس گرفته و یا به وب سایت www.scnet.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه