تاریخ انتشار: شنبه 27 شهریور 1395
همکاری کمپانی های Multicell و Maxim Biotech برای مطالعه سلول های بنیادی کبدی و سرطان کبد

  همکاری کمپانی های Multicell و Maxim Biotech برای مطالعه سلول های بنیادی کبدی و سرطان کبد

محققین کمپانی های Multicell و Maxim Biotech به صورت یک تیم درآمده اند تا تحت یک توافق نامه تحقیقاتی و توسعه ای به تولید محصولاتی برای مطالعه سلول های بنیادی کبدی و سرطان کبد بپردازند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازstem-cells-news، کمپانی Multicell دو ثبت اختراع منحصر بفرد در سازمان نوآوری و ثبت اختراع آمریکا دارد و همواره توجهی ویژه به نوآوری های خارجی و کاربردهای آن در زمینه جداسازی و تمایز سلول های بنیادی کبدی داشته است. اخیرا این شرکت در قراردادی که جزئیات مالی آن آشکار نشده است با همکاری کمپانی Maxim Biotech قصد دارد کیت های شیمیایی را تولید و وارد بازار کند که برای جداسازی سلول های بنیادی کبدی استفاده می شوند و می توانند به تعیین عملکرد ژنی سلول های بنیادی کبدی و پروتئین های کد شونده به وسیله آن ها کمک کنند.

طبق گفته محققین Multicell، سلول های بنیادی سرطانی که نقش تعیین کننده ای درتومورهای سرطانی و مقاومت درمانی دارند نیز در این مطالعه مورد بررسی قرار خواهند گرفت. آن ها قصد دارند که در این مطالعه تئوری جدیدی که حاکی از این است که کارسینومای هپاتوسلولار از سلول های بنیادی کبدی منشا می گیرد که بلوغ شان متوقف شده است، را مورد ارزیابی قرار دهند. هزینه برآورد شده برای این پروژه 2/3 میلیون دلار است.

پایان مطلب/ 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه