تاریخ انتشار: شنبه 03 مهر 1395
بررسی مهندسی بافت در ترمیم پوست، استخوان و غضروف/ برگزاری کنگره پزشکی بازساختی
رئیس دانشکده فناوری‎های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد

  بررسی مهندسی بافت در ترمیم پوست، استخوان و غضروف/ برگزاری کنگره پزشکی بازساختی

رئیس دانشکده فناوری‎های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران از بررسی مهندسی بافت در ترمیم پوست، استخوان و غضروف طی برگزاری کنگره پزشکی بازساختی خبر داد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، محمد تقی جغتایی در ارتباط با کنگره پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی اظهارداشت: این کنگره از 28 تا 30 مهرماه 1395 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران  در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.

رئیس دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: در این کنگره قرار است پیشرفت های اخیر در طیف گسترده‌ای از مباحث مهندسی بافت شامل ترمیم پوست، استخوان، غضروف، دندان، دستگاه‌های قلبی – عروقی و تنفسی، کبد، دستگاه عصبی، دستگاه ادراری – تناسلی و مباحثی چون بیولوژی سلول های بنیادی ، بیو مواد و نانو نکنولوژی مورد بحث و بررسی صاحب نظران قرار گیرد.

 جغتایی افزود: این کنگره محل مناسبی برای تبادل نظرات و مفاهیم بین پژوهشگران رشته‌های مختلف مهندسی، پزشکی و زیستی خواهد بود و بستر مناسبی را جهت یادگیری، برقراری همکاری و تولید مفاهیم نوین ایجاد خواهد کرد.

رئیس سومین کنگره پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی ادامه داد: به شرکت‌کنندگان این کنگره در رشته‌های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم پایه و مهندسی امتیاز بازآموزی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: این کنگره یک بخش دانش آموزی دارد که هدف آن آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان نخبه با زمینه های تحقیقاتی مهندسی بافت و پزشکی بازساختی است. همچنین تدابیری اندیشیده شده است که دانشجویان کارشناسی رشته های مختلف از جمله پرستاری، مامایی، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، زیست شناسی و ... و نیز دانشجویان پزشکی عمومی بتوانند بصورت رایگان در کنگره حضور یابند.

به گزارش فارس جغتایی گفت: امید آن است که این کنگره بتواند نقش موثری در تشویق استعدادهای برتر برای ادامه تحصیل در رشته های زیرمجموعه پزشکی بازساختی داشته باشد و آینده ی این رشته را به لحاظ وجود نیروی انسانی مستعد و با انگیزه تضمین کند.

وی اضافه کرد: اساتید برجسته ای از دانشگاه‌های سراسر کشور در رشته های مختلف برای حضور و سخنرانی در این کنگره دعوت شده اند و تاکنون مقالات ارزشمندی به دبیرخانه ی کنگره رسیده است که نشان دهنده علاقه پژوهشگران حوزه های مختلف برای پژوهش و ارائه راهکارهای نوین درمانی و تحقیقاتی در پزشکی بازساختی و مهندسی بافت است.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه