تاریخ انتشار: یکشنبه 05 دی 1395
ثبت‌نام آزمون المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی آغاز شد

  ثبت‌نام آزمون المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی آغاز شد

ثبت‌نام دومین دوره آزمون دانش‌آموزی المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور آغاز شد و تا هشتم دی ماه امسال ادامه دارد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دومین دوره آزمون المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور در سال تحصیلی 96-1395 با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور، مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون از روز شنبه چهارم تا پایان روز چهارشنبه هشتم دی ماه 1395 فرصت دارند از طریق مراجعه به سامانه http://oly.medu.ir نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

تمام دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این المپیاد باید در سال تحصیلی جاری (1396-13955) در یکی از پایه‌های دهم یا سوم متوسطه به تحصیل اشتغال داشته و هیچ‌گونه وقفه تحصیلی یا ترک تحصیل نداشته باشند.

بر اساس این اطلاعیه، دانش‌آموزان دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز سایر المپیادها و برگزیدگان المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی که در سال تحصیلی 1395 -1394 در دوره آموزشی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان حضور داشته‌­اند، در صورت تمایل به شرکت در این المپیاد ملزم به شرکت در تمام مراحل مختلف آزمون‌های سال تحصیلی جاری هستند و فقط در صورت موفقیت به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

این آزمون رأس ساعت 2 بعدازظهر روز جمعه 8 بهمن ماه 95، برگزار  و به برگزیدگان نهایی امتیازات وجوایزی تعلق خواهد گرفت.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه