تاریخ انتشار: دوشنبه 27 شهریور 1396
تولید محیط کشت بدون فیدر سلول های بنیادی بوسیله کمپانی AMSBIO

  تولید محیط کشت بدون فیدر سلول های بنیادی بوسیله کمپانی AMSBIO

کمپانی AMSBIO به تازگی اعلام کرده است که محیط کشت بدون فیدر سلول های بنیادی تحت عنوان StemFit® Basic02 ظرف چند روز آینده وارد بازار خواهد شد و در دسترس محققین و پژوهشگران قرار خواهد گرفت.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از news-medical.net، سلول های بنیادی و ویرایش ژنوم فرصت قابل توجهی را در زمینه طب بازساختی فراهم آورده اند. با این حال، هر کاربرد بالینی سلول های بنیادی نیازمند تنظیمات دقیق و سفت و سختی است که تضمین کند در کشت این سلول ها از محصولات مشتق از جانوران استفاده نشده است.

 در ساخت محیط StemFit® Basic02 از هیچ ترکیب مشتق از جانوران استفاده نشده است و این محیط، یک محیط خاص برای کشت سلول های بنیادی پرتوان انسانی است و می تواند راه حل موثری برای استفاده از این سلول ها در تحقیقات طب بازساختی باشد. این محیط کشت به طور موثری سلول های بنیادی پرتوان القایی و سلول های بنیادی جنینی را تحت شرایط بدون فیدر و طی فرایند بازبرنامه ریزی، تکثیر و تمایز حفظ می کند. فرمولاسیون این محیط کشت به نحوی است که تکثیر سلول های منفرد را در مرحله تشکیل کلونی ویرایش ژنومی سلول های بنیادی تقویت می کند و موجب ثبات در رشد و تشکیل کلونی در این سلول ها می شود. هم چنین به نظر می رسد که استفاده از محیط StemFit® Basic02 منجر به ثبات کاریوتیپی سلول ها طی دوره های طولانی کشت نیز می شود. مطالعات مقایسه ای نیز حاکی از بهینه تر بودن این محیط کشت در مقایسه با سایر محیط های موجود در بازار است.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه