تاریخ انتشار: یکشنبه 07 آبان 1396
زخم و ترمیم بافت، معضل اصلی بخش بهداشت و درمان
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد؛

  زخم و ترمیم بافت، معضل اصلی بخش بهداشت و درمان

دکتر علی نوبخت، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون زخم و ترمیم بافت یکی از معضلات مهم بخش درمانی است که مهار آن جزو سیاست‌های درمانی کشور است و جهاد دانشگاهی نیز در این زمینه بسیار سربلند بوده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از ایسنا، دکتر علی نوبخت در اختتامیه دومین کنگره بین‌المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت که از سوی مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران در بیمارستان میلاد برگزار شد، اظهار کرد: نمی‌توان از جهاد دانشگاهی حرف زد و از دکتر کاظمی آشتیانی سخنی به میان نیاورد، ایشان به قدری منزلت و عزت پیدا کردند که حضرت امام چندین بار در فرمایشات خود از ایشان صحبت کردند و از ایشان تقدیر کردند.

دبیر انجمن علمی پیوند اعضای ایران و دبیر انجمن نفرولوژی ایران، یادآور شد: عزتی که دکتر کاظمی پیدا کردند، از حرکات و رفتارهای جهادی این بزرگوار نشات می‌گیرد و مهم‌تر از همه آن‌که پژوهشگاه رویان را که امروزه در جهان شناخته شده است و از مراکز درمانی مهم است، در ایران پایه‌گذاری کردند.

نوبخت اظهار کرد: یافته‌های امسال کنگره در سال‌های آینده نیز تاثیر خود را خواهد گذاشت و آیندگان نیز از آن استفاده خواهند کرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از حرکات جهادی این است که از جریانات غیر واقعی که سعی در مطرح کردن خود و گمراهی دیگران دارند، جلوگیری شود و این موضوع بسیار مهم است. هر موضوعی که به سلامتی مردم مربوط می‌شود، باید مراحل علمی آن طی شود و جامعه مقدس پزشکی با هر چه غیر آن مبارزه خواهند کرد.

عضو هیات‌ علمی گروه فوق تخصصی نفرولوژی (بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، افزود: هم‌اکنون ما در معرض تهاجم هستیم و وظیفه همه ماست در این شرایط هوشیار باشیم. سازمان نظام پزشکی هر گاه فردی را ببیند که با شماره نظام پزشکی عمل اشتباهی را مرتکب می‌شود، با آن مقابله خواهد کرد و به آن رسیدگی می‌کند.

وی در پایان گفت: رسیدگی به سلامت جامعه و آگاهی به آنان و همچنین ممانعت از حضور افراد غیرحرفه‌ای و برخورد قاطع با این جریانات از اهم وظایف ماست.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه