تاریخ انتشار: چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392
تشخیص کولورکتال از درمانش مهم تر است
دبیر علمی پنجمین کنگره سرطان کولورکتال:

  تشخیص کولورکتال از درمانش مهم تر است

دبیرعلمی پنجمین کنگره سرطان کولورکتال تعیین و به کار گیری روش های تشخیصی، درمانی و پیگیری سرطان کولورکتال را از اهداف مهم برپایی این کنگره دانست و گفت: تشخیص این نوع سرطان از درمانش مهم تر است.
امتیاز: Article Rating

 

 

 
 
به گزارش بنیان، پنجمین کنگره سالیانه سرطان کولورکتال صبح امروز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه، در تالار مرکز تصویربرداری مجتمع بیمارستانی امام خمینی آغاز به کار کرد.
 
دکتر «امیر کشوری» متخصص جراحی عمومی گفت: این کنگره با حضور استادان، متخصصان و اعضای هییت علمی دانشگاه ها برگزار می شود وهمه گروه های هدف و گروهایی که در زمینه سرطان کولورکتال فعالیت می کنند مانند جراحان عمومی ، رشته های داخلی ، گوارش و رادیو تراپی حضور خواهند داشت.
 
وی افزود: اين كنگره به صورت پانل های تخصصی در رشته هایمرتبط با تشخيص و درمان كانسر كولوركتال از جمله جراحی، راديولوژی، راديوتراپی، مديكال آنكولوژی، ژنتيک، پاتولوژی، گوارش و اخلاق پزشكی برگزار خواهد شد .
 
کشوری خاطر نشان کرد:از اهداف کانون هم اندیشی سرطان کولورکتال ، بحث و تصمیم گیری درمورد بیماران دچار این بیماری و ارائه آخرین یافته های گروه های علمی کشور در مورد این نوع از سرطان است.
 
دکتر کشوری  با بيان اين كه سرطان كولوركتال از جمله سرطان های شايع در جوامع صنعتی است، گفت: خوشبختانه اين تومورها قابل پيشگيری هستند كه با تشخيص به موقع، يا انجام اقدامات غربالگری و پيشرفت روش های درمانی، درمان بيماری موفق تر خواهد بود.
 
این متخصص جراحی عمومی تصریح کرد: تعیین پروتکل های تشخیصی، درمانی و پیگیری و طرح های غربالگری این نوع از سرطان با همکاری مراکز علمی تحقیقاتی دانشگاهی و استادان مجرب،ایجاد بانک اطلاعاتی بیماران سرطان کولورکتال و تلاش در جهت فراهم نمودن زمینه و امکانات لازم برای آموزش متخصصین رشته های مختلف در ارتباط با سرطان کولورکتال از چشم اندازهای آتی و اهداف موردنظر این کانون است.
 
دبیر علمی این کنگره در خاتمه  گفت: در کنگره امسال تلاش کرده ایم تا نقش تیم های کانون هم اندیش سرطان کولورکتال در سایر بیمارستان ها را پر رنگ تر نشان دهیم. از این رو اداره هر پانل به یکی از بیمارستان های فعال در زمینه کانسر کولورکتال سپرده شده است.
 
این کنگره تا فردا (5 اردیبهشت ) ادامه خواهد داشت.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه