تاریخ انتشار: شنبه 07 بهمن 1396
تیموتی ری براون، اولین مبتلا به ایدز معالجه شده بوسیله سلول درمانی خواستار سرمایه گذاری در زمینه تحقیقات ایدز

  تیموتی ری براون، اولین مبتلا به ایدز معالجه شده بوسیله سلول درمانی خواستار سرمایه گذاری در زمینه تحقیقات ایدز

ده سال از زمانی که تیموتی ری براون برای ابتلایش به ویروس ایدز(HIV) مورد پیوند سلول های بنیادی مغز استخوان قرار گرفت و معالجه شد می گذرد اما از آن به بعد دستاورد قابل توجهی در این زمینه بدست نیامده است و همین موجب ایجاد ناامیدی در درمان این بیماری بین عموم شده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، برخلاف باورهای عموم مردم، تیموتی براون هنوز هم خوش بینانه براین باور است که جامعه علمی و پزشکی می توانند این بیماری صعب العلاج را درمان کنند وی اخیرا در جهت جلب توجهات مادی و معنوی به درمان ایدز مقاله ای تحت عنوان" Timothy Ray Brown's Continuing Activism Toward Curing HIV " را در مجله HIV Cure Research Issue of AIDS Research and Human Retroviruses به چاپ رسانده است.

وی در این مقاله اشاره کرده است که بعد از طی ده سال گذشته برنامه های بسیاری که در زمینه ایدز بوده است را دنبال کرده است و در دو سخنرانی که شرکت داشته است، شرکت کنندگان و سوالات آن ها وی را بسیار شگفت زده کرده است. وی براین باور است که بیشتر بدبینی مردم در مورد ایدز نتیجه ترس آن ها از بدتر شدن زندگی شان بعد از ابتلا به این بیماری یا استفاده از درمان های قطعی نشده است و به همین دلیل ممکن است شانس درمان شدن را از خودشان بگیرند. به عقیده تیموتی داروهای مقابله کننده با ایدز تنها تعداد انگشت شماری از بیماران را درمان کرده اند اما سرمایه گذاری و استقبال از تحقیقات برای مبارزه با ایدز می تواند شانس رسیدن به درمان قطعی را افزایش دهد. وی در حال حاضر به عنوان سفیر مقابله با ایدز به نقاط مختلف سفر می کند و سعی در جذب سرمایه گذاری برای تحقیق و درمان این بیماری مهلک دارد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه