تاریخ انتشار: یکشنبه 08 بهمن 1396
 اولین محصول سلول بنیادی کشور رونمایی شد
با حضور وزیر بهداشت

  اولین محصول سلول بنیادی کشور رونمایی شد

اولین محصول سلول بنیادی کشور با نام 'رنیودرم سل' امروز - یکشنبه - با حضور سید 'حسن هاشمی' وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رونمایی شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از ایرنا، این محصول دانش بنیان که بر مبنای فناوری سلول های بنیادی با تزریق سلول بنیادی فیبروپلاست برای اولین بار در ایران تولید شده است در درمان زخم های مزمن, زخم های دیابتی, اسکارهای آکنه و جوان سازی پوست کاربرد دارد.
این محصول با همکاری مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران, بنیاد برکت و پژوهشکده رویان تولید شده است.
'محمدعلی نیلفروش زاده' رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی در جریان مراسم این رونمایی گفت: سه محصول سلول بنیادی دیگر در زمینه طب بازساختی تولید شده و مراحل نهایی تایید را می گذراند و با ورود این محصولات به بازار در آینده نزدیک ایران به جمع هشت کشور برتر دنیا در حوزه کاربرد سلولهای بنیادی در طب بازساختی می پیوندد.
 
متخصصین و علاقه مندان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با "مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی" با شماره 22215558 ، 22674977 و 22212537 و یا "شرکت سل تک فارمد" با شماره 22276790 تماس حاصل فرمایند.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه