تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 24 اردیبهشت 1392
تشخیص به موقع تومورها در اولویت تحقیقات پزشکی است
دبیر علمی شانزدهمین کنگره اورولوژی ایران:

  تشخیص به موقع تومورها در اولویت تحقیقات پزشکی است

دبیر علمی شانزدهمین کنگره اورولوژی ایران تشخیص به هنگام تومورها برای حفظ و سلامت و بقای بیماران را از اهداف اصلی برپایی این کنگره دانست و گفت: از آنجا که این امر نقش پر رنگی در حفظ سلامت و بقای بیماران دارد ، انجمن اورولوژی ایران مباحث نوین مربوط به تشخیص به موقع و جراحی تومورهای دستگاه ادراری و غدد فوق کلیوی را به متخصصان ارایه خواهد داد.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش بنیان ، شانزدهمین کنگره سالیانه اورولوژی صبح امروز سه شنبه 24 اردیبهشت ماه، در سالن همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

دکتر «سکینه حاجی ابراهیمی» گفت: این همایش با هدف ارائه آخرین دستاوردهای جدید علمی در حیطه اورولوژی و دستگاه ادراری تناسلی برگزار می شود که پزشکان متخصص تحقیقات خود را در غالب سخنرانی های جامع، پنل ها ، بحث ها و مناظره ها درباره موضوعات داغ اورولوژی در یک سال گذشته مطرح خواهند کرد.

وی افزود: در این کنگره مباحث مربوط به ناباروری مردان و عقیمی (اندرولوژی)، اورولوژی اطفال و ناهنجاری‌های پیش از تولد (پره نتال)، اورولوژی زنان، بی‌اختیاری ادرار، پیوند کلیه، صدمات (تروما) دستگاه ادراری و جراحی‌های ترمیمی وابسته به آن مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه خاطر نشان کرد: در کنگره امسال به سرطان پروستات که شایع ترین بیماری اورولوژی در میان مردان است ، پیشرفت هایی در زمینه عقیمی مردان و درمان آن با مباحث ژنتیکی و همچنین به اورولوژی زنان و اختلالات عصبی مثانه بیشتر پرداخته خواهد شد.

حاجی ابراهیمی تصریح کرد: متخصصان جراحی کلیه و مجاری ادراری- تناسلی، فوق تخصص‌های کلیه اطفال و متخصصان بیماری‌های داخلی، زنان و زایمان، بیماری‌های کودکان، جراحی عمومی، فوق تخصص‌های نفرولوژی، پزشکان عمومی دارای دکترای حرفه‌ای و پزشکان عمومی و نیز کار‌شناسان و کار‌شناسان ارشد پرستاری و مامایی هستند در این کنگره حضور دارند.

او که از درمان‌های طبی و جراحی سنگ‌های ادراری و مباحث دیگری همچون عفونت‌های ادراری به عنوان دیگر مباحث این کنگره چهار روزه نام برد، در خاتمه گفت: در کنار برپایی این کنگره، نمایشگاهی از تجهیزات و کالاهای پزشکی مرتبط با اورولوژی برپا شده است.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه