تاریخ انتشار: شنبه 28 اردیبهشت 1392
" سعید بوذری" رئیس انستیتو پاستور ایران شد
انتصابی دیگری در وزارت بهداشت؛

  " سعید بوذری" رئیس انستیتو پاستور ایران شد

سعید بوذری با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به عنوان سرپرست جدید انستیتو پاستور ایران منصوب و جایگزین مصطفی قانعی شد.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش  بنیان، طی حکمی از سوی محمد حسن طریقت منفرد، وزیر بهداشت سعید بوذری به عنوان سرپرست انستیتو پاستور ایران منصوب شد.
 
متن کامل حکم وزیر بهداشت خطاب به دکتر سعید بوذری، بدین شرح است:
 
جناب آقای دکتر سعید بوذری
 
سلام علیکم؛
 
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست انستیتو پاستور ایران منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی و با همکاری اعضای محترم هیئت علمی، مدیران و کارکنان آن انستیتو نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.
 
توفیق روزافزون شما را در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.
 
 دکتر محمدحسن طریقت منفرد
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
 
 پیش از این و از زمان وزارت مرضیه وحید دستجردی، مصطفی قانعی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با حفظ سمت، ریاست انستیتو پاستور ایران را نیز به عهده داشت.

سعید بوذری از سال 87 تاکنون ریاست آزمایشگاه مرجع کشوری Ecoli را برعهده دارد و از شهریور 1390تاکنون نیز عهده دار معاونت پژوهشی انستیتو پاستور ایران بوده است. دکتر بوذری دارای دکترای تخصصی (PhD) میکروبیولوژی پزشکی و استاد تمام و مدیر گروه میکروبیولوژی انستیتو پاستور است.
 
به گزارش فارس ، در همایش معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی، به پاس موفقیت های پژوهشی انستیتو پاستور - که در اجرای تفاهمنامه منعقده سند چشم انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران موفقیت کسب کرد و با کسب رتبه دوم مشارکت در طرح های تولیدی و فناورانه از حدود تعهدات پیش بینی شده پیشی گرفته است، از تلاش های دکتر سعید بوذری تجلیل و با حضور دبیر شورای عالی اتقلاب فرهنگی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وی، لوح تقدیر اهدا شد.
 
از زمان تصدی حسن طریقت منفرد، به عنوان سرپرست وزارت بهداشت تاکنون، معاون آموزشی، معاون بهداشتی، معاون امور مجلس، رئیس شورای تخصصی آموزش پزشکی، رئیس حراست، رئیس دفتر وزارتی، رئیس شورای انضباط اداری، رئیس اورژانس کشور، رئیس ستاد پزشک خانواده، رئیس سازمان غذا و دارو،معاونان این سازمان، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تغییر کرده‌اند.
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه