تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 خرداد 1397
ارائه داده های جدید و بروز در مورد درمان های جدید بیماری های خونی

  ارائه داده های جدید و بروز در مورد درمان های جدید بیماری های خونی

کمپانی Celgene به تازگی در بیست و سومین نشست انجمن خون شناسی اروپا، داده هایی را در مورد طیف وسیعی از مطالعات ابتدایی و یا پیشرفته که به ارزیابی ارائه کرده است که به بررسی عوامل و محصولات تولید شده بوسیله این کمپانی پرداخته اند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از news-medical.net، داده های ارائه شده در این نشست می تواند درک بهتری را در مورد سرطان های خونی و بیماری های مربوط به خون ارائه کند و به محققین اجازه می دهد که بتوانند درمان های تاثیر گذار بیشتری را برای نجات جان بیماران طراحی کنند. داده های ارائه شده در این نشست،  بر نقش مهم داروهای تنظیم کننده ایمنی در مراحل مختلف مولتیپل میلوما اشاره شده و گزینه های نوظهور و در حال رشد مانند استفاده از CAR T cell درمانی یا عامل بلوغ اریتروئیدی را برای بیمارانی که مبتلا به اختلالات خونی و سرطان های تهدید کننده حیات هستند، مورد تاکید قرار می گیرند.

امسال داده ها در مورد Revlimid در مولتیپل میلومای جدیدا شناسایی شده و رژیم های ترکیبی با Pomalyst به دنبال استفاده از Revlimid ارائه خواهند شد که شامل داده های فاز III کارآزمایی بالینی OPTIMISMM در مجموعه های مجددا عود کرده یا مقاوم خواهد بود. در این میان داده های مربوط به استفاده از ترکیب داروهای سرطانی مختلف و هم چنین CAR T Cell درمانی های صورت گرفته بوسیله Celgene نیز ارائه خواهد شد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه