تاریخ انتشار: یکشنبه 03 تیر 1397
تولید محیط کشت با درجه بالینی برای سلول ها و به منظور استفاده در طب بازساختی بوسیله کمپانی AMSBIO

  تولید محیط کشت با درجه بالینی برای سلول ها و به منظور استفاده در طب بازساختی بوسیله کمپانی AMSBIO

کمپانی AMSBIO به تازگی اعلام کرده است که شروع به تولید محیط کشت سلول های بنیادی موسوم به StemFit® Basic03 کرده است که برای کاربرد در بالین و طب بازساختی مناسب هستند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از news-medical.net، محیط کشت StemFit® Basic03 یک محیط کشت عاری از مشتقات و ترکیبات جانوری است که براحتی می تواند در سلول درمانی مورد استفاده قرار گیرد. این محیط کشت، ورژن ژاپنی محیط کشت Basic03 است که پیش از این بوسیله آژانس دارو و پزشکی ژاپن(PMDA) برای کارآزمایی های بالینی بازسازی شبکیه با استفاده از سلول های بنیادی پرتوان القایی انسانی مورد تایید قرار گرفته بود.

در مطالعه مستقل، برای کشت سلول های iPS محیط هایی با فرمولاسیون مختلف با محیط StemFit® Basic03 مورد مقایسه قرار گرفتند. نتایج پژوهش نشان داد که سلول های iPS‌کشت شده بوسیله StemFit® Basic03 منجر به تکثیر بیشتر این سلول ها می شوند، تجمع لاکتات را پایین می آورند و در مقایسه با سلول های iPS‌کشت شده با سایر محیط الگوی بیان ژنی یکدست تری دارند. همان طور که گفته شده این محیط کشت کاملا تجاری بوده و عاری از ترکیبات مشتق از انسان و جانوران هستند و به همین دلیل می توانند شرایط کشت با ثبات و تکرار پذیری را برای سلول های بنیادی پرتوان القایی و سلول های بنیادی جنینی فراهم آورند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه