تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 مهر 1397
چراغ سبز FDA‌ به CytoSen برای داروی CSTD002-NK

  چراغ سبز FDA‌ به CytoSen برای داروی CSTD002-NK

کمپانی داروسازی CytoSen که در زمینه سلول درمانی با سلول های کشنده ذاتی(NK cells) کار می کند، به تازگی اعلام کرده است که چراغ سبز سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) را برای فاز دو یک مطالعه بالینی برای درمان با سلول های کشنده ذاتی سازشی موسوم به بسته CSTD002-NK دریافت کرده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از news-medical.net، محققین امیدوارند که با موفقیت در تست CSTD002-NK،از آن برای کاهش عود مجدد لوکمیای میلوئید حاد(AML) یا سندرم میلودیسپلازی(MDS) در بیمارانی که متحمل پیوند سلول های بنیادی خون ساز نیمه مشابه(HSCT) می شوند، استفاده کنند. در حال حاضر، FDA مطالعات پیش درمانگاهی این کمپانی را همراه با نتایج بدست آمده از کارآزمایی بالینی صورت گرفته در مرکز سرطان دانشگاه تگزاس مورد تایید قرار داده است.

CSTD002-NK یک درمان با دوز بالای سلول های کشنده ذاتی نیمه مشابه سازشی است که طبق یک پلت فرم نانوذره ای ثبت اختراع شده بوسیله کمپانی CytoSen در شرایط آزمایشگاهی تکثیر شده اند. فاز دو این مطالعه، اولین مطالعه بالینی با استفاده از تکنولوژی نانوذره است که سلول های کشنده ذاتی بسیار فعال شده ای را در یک پلت فرم مقیاس پذیر تولید می کند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه