تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 08 آبان 1397
قانون جدیدی موسوم به HB 810‌در تگزاس برای انجام سلول درمانی

  قانون جدیدی موسوم به HB 810‌در تگزاس برای انجام سلول درمانی

مطالعه ای جدید نگاهی دقیق به محتوا و کاربردهای بالقوه قانون جدیدی در تگزاس موسوم به HB 810 داشته است که قصد دارد مداخلات درمانی با استفاده از سلول های بنیادی را ورای کارآزمایی های بالینی تحت نظر FDA، گسترش دهد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، قانون HB 810، سطح جدیدی از قوانین را بعد از قوانین Right To Try ارائه می دهد و ارائه دهنده نگرانی هایی از جمله ابهام در مورد گزارشات در مورد بیماری های مزمن، نیازمندی های گزارش شده در این زمینه و نگرانی های موجود در مورد بی خطر بودن استفاده از سلول درمانی ها است.

در مقاله ای تحت عنوان" Texas H.B. 810: Increased Access to Stem Cell Interventions or an Increase in Unproven Treatments? " ، کریستین متئو و همکارانش در دانشگاه Rice قانون HB 810 را به عنوان اولین مرحله در گسترش قوانین Right To Try توصیف کرده اند. این قوانین در پاسخ به فرایند تصویب طولانی FDA، اجازه می دهد که بیمارانی که در مراحل پیشرفته بیماری ها قرار دارند، بدون نیاز به تایید FDA بتوانند درخواست استفاده از داروها یا درمان های در دست آزمایش را داشته باشند. قانون HB 810 این امکان را فراهم می کند که از درمان های مبتنی بر سلول های بنیادی که در دست بررسی هستند برای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن شدید و یا بیماری های کاملا پیشرفته استفاده شود.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه