تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 آذر 1390
پروپوزال ثبت آمار تروما در كشور تهيه مي شود

  پروپوزال ثبت آمار تروما در كشور تهيه مي شود

نائب رئيس انجمن ارتوپدي و تروماتولوژي گفت : آمار دقيقي از بيماران ترومايي در كشور وجود ندارد كه در اين عرصه تهيه پروپوزال ثبت آمار تروما پيگيري مي شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، دكتر روشنك مرادي نائب رئيس انجمن ارتوپدي تروماتولوژي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه پزشكي از جمله رشته هايي است كه آموزش و انجام كار ارتباط تنگاتنگي با هم دارند گفت: به روز بودن علمي براي تبديل به پزشك خوب از جمله ضروريات است .

وي با اشاره به اينكه انجمن تروماتولوژي نيز در راستاي ارتقاي سطح علمي پزشكان درصدد است ارتباط پزشكان فعال در عرصه تروما را با ساير همكاران افزايش دهد .

دكتر مرادي اظهار داشت: پزشكي ازجمله رشته هايي است كه پيشرفت بسيار خوبي داشته و با توجه به اينكه كشور ما در عرصه پزشكي سنتي نيز قوي بوده ، پزشكي امروز كشور نيز بايد در اين مسير قدم بردارد.

وي تصريح كرد : با توجه به اينكه بیماران ترومایی در چندین بخش اعم از مطب های خصوصی تا بیماراستان های دولتی ، خصوصی ، اورژانس های بین راه و .. تحت درمان قرار می گیرند و به دست آوردن یک آمار رسمی که بتواند همه این ها در خود جای دهد واقعا کار بسیار بزرگی بوده و نیازمند کار عظیم و بودجه زیادی می باشد از طرف انجمن تروما در حال تهیه پروپوزالی هستیم که آمار مدونی را در ایران برای تروما به دست آوریم .

رئيس انجمن ارتوپدي تروماتولوژي در پايان خاطرنشان كرد: اين انجمن علاوه ر برگزاري كنفرانس هاي فصلي كارگاههايي را براي پزشكان به طور مرتب ارائه مي نمايد كه در بالا بردن علم پزشكان نقش به سزايي دارند .
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه