تاریخ انتشار: دوشنبه 08 مهر 1398
استفاده از قابلیت نانوتوپوگرافی سطح برای تکثیر سلول های بنیادی

  استفاده از قابلیت نانوتوپوگرافی سطح برای تکثیر سلول های بنیادی

کمپانی زیست فناوری NanoSurface Biomedical در سیاتل از پیشگامان ارائه پلت فرم ها و خدمات سلولی زیست تقلید به تازگی اعلام کرده است که مالکیت یک کمپانی موسوم به Silene Biotech را برای فوکوس روی ذخیره سازی و خدمات سلول های بنیادی بدست آورده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از news-medical.net، این کمپانی از قابلیت نانو سطح ها برای ایجاد پلت فرم ها و فناوری های مبتنی بر سلول های بنیادی انسانی برای تسریع ایجاد داروهای جدید استفاده می کند. بر مبنای این مالکیت کمپانی NanoSurface تمام تسهیلات آزمایشگاهی cGMP، IP، تحقیقات، تولید و تیم اجرایی Silene Biotech را به اختیار گرفته است. با تعویض مالکیت هیچ خللی در در فرایندهای ذخیره سازی سلولی موجود در این کمپانی و ارتباط موجود با مشتریان وارد نخواهد شد. به عقیده مالکیت NanoSurface، تجربه کمپانی Silene Biotech در مورد فرآوری سلول های بنیادی مختص بیمار می تواند تلاش های کمپانی NanoSurface برای ایجاد سنجش های جدید و کمک به ایجاد داروهای بی خطرتر و موثرتر برای ورود به بازار را تقویت خواهد کرد.

تلفیق تیم، امکانات و تجربه لجستیک سلول های بنیادی Silene با NanoSurface موجب می شود که برنامه های جدیدتر و وسیع تری برای پایگاه مشتریان فراهم شود.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه