تاریخ انتشار: یکشنبه 20 مرداد 1392
مدرسه تابستانی رویان میزبان اساتید بنام در زمینه سلول های بنیادی

  مدرسه تابستانی رویان میزبان اساتید بنام در زمینه سلول های بنیادی

دبیر علمی چهارمین مدرسه تابستانی پژوهشگاه رویان گفت:اساتید بنام در زمینه سلول های بنیادی از کشورهای ایتالیا، بلژیک و انگلیس به این مدرسه دعوت شده اند.
امتیاز: Article Rating
دکتر سحر کیانی در مورد چهارمین مدرسه تابستانی رویان که با عنوان زیست شناسی تکوینی و سلول های بنیادی در طب تکوینی آغاز شده است گفت:3 نفر از اساتید بنام کشورهای انگلیس،بلژیک و ایتالیا که دارای مدرک MDPHD  در زمینه سلول های بنیادی هستند به این مدرسه دعوت شده اند.
وی افزود:استقبال شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.روز اول با اینکه مصادف با تعطیلی های عید سعید فطر بود تا عصر حدود 230 نفر شرکت کننده و امروز هم تا قبل از ظهر 250 نفر شرکت کرده اند.
 دکتر کیانی با تاکید بر اینکه هدف برگزاری این مدرسه ایجاد محیطی دوستانه است افزود:هدف ما این است که دانشجویان و دانش آموزان از این محیط دوستانه بهره ببرند.به همین دلیل است که این مدرسه با کنگره تفاوت دارد و در آن پذیرش و ارائه مقاله وجود ندارد.
دبیر مدرسه تابستانی  با اشاره به اینکه مدرسه تابستانی در 6 روز برگزار می شود گفت:در طی این 6 روز،از صبح تا ظهر یعنی از ساعت 7.30 تا 12 اساتید مباحث را به صورت تئوری بیان می کنند، سپس بخش عملی توسط اساتید و دانشجویان داوطلب در همان سالن انجام می شود.
دکتر کیانی در آخر با تاکید بر اینکه مدرسه تابستانی امسال یک تفاوت بزرگ با سال های گذشته دارد بیان کرد:تفاوت مدرسه تابستانی امسال با سال های گذشته در این است که امسال در آخرین روز مباحث فقط به صورت عملی توسط اساتید و شرکت کنندگان انجام می شود و مباحث تئوری نخواهیم داشت که این موضوع کمک زیادی به درک بهتر مطالب ارائه شده در این مدرسه تابستانی می کند.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه