تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 15 مهر 1399
ارائه یک بستر مناسب برای کشت سلول های بنیادی بوسیله فوجی فیلم!

  ارائه یک بستر مناسب برای کشت سلول های بنیادی بوسیله فوجی فیلم!

کمپانی FUJIFILM Irvine Scientific به تازگی اعلام کرده است که به تکنولوژی موسوم به Cellnest® دست یافته است که یک بستر چسبندگی پپتید نوترکیب است که چسبندگی بهینه ای را برای سلول های بنیادی و تکثیر آن ها ایجاد می کند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از news-medical.net، فناوری Cellnest بخشی از دستاوردهای کمپانی فوجی فیلم در راستای سرمایه گذاری این کمپانی در زمینه کاربردهای علوم زندگی و هم چنین مداخلات درمانی است.

بسترهای چسبنده، ماتریکس خارج سلولی را به خوبی شبیه سازی می کنند و در نتیجه شرایط مناسبی را برای چسبندگی، گسترش و در نهایت تمایز سلول های بنیادی فراهم می آورند. برخلاف ترکیبات مشتق از جانوران که می توانند نتایج غیر قابل پیش بینی و گاها نادرستی را در مطالعات ایجاد کنند، Cellnest با ایجاد یک فرمولاسیون شیمیایی و عاری از ترکیبات جانوری، نتایج یکدست و درستی را ارائه می دهند. این فناوری(Cellnest) برای هر نوع سلولی که به دومین  Arg-Gly-Asp(RGD) متصل می شود مناسب است. به عقیده محققین Cellnest به عنوان یک محصول عاری از مشتقات جانوری می تواند بستر مناسبی برای چسبندگی و رشد سلول های بنیادی مزانشیمی باشد که قصد استفاده از آن ها در بالین است.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه