تاریخ انتشار: جمعه 30 آبان 1399
التهاب مزمن منجر به کاهش NAD+ می شود

  التهاب مزمن منجر به کاهش NAD+ می شود

نیکوتین آمید آدنین دی نوکلئوتید(NAD+)، یک متابولیت اصلی برای متابولیسم درست و کارآمد است که با افزایش سن کاهش می یابد. این فرایند تاکنون ناشناخته با بیماری های مرتبط با سن زیادی مرتبط است و می توان امیدوار بود که استفاده از مکمل های حاوی NAD+ بتوانند کمک کننده باشند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، پژوهشی جدید در انستیتو Buck نشان داده است که التهاب مزمن یک عامل مهم در کاهش NAD+ است. آن ها نشان داده اند که افزایش سلول های پیر که طی فرایند پیری اتفاق می افتد، منجر به تخریب NAD از طریق فعال سازی CD38(سیکلیک ADP ریبوز هیدرولاز) می شود که پروتئینی روی سطح داخلی و خارجی غشای بسیاری از سلول های ایمنی مشاهده می شود.

این اولین بار است که دو فرایند که به طور مجزا با پیری و بیماری های مرتبط با پیری همراه بودند به یکدیگر ربط داده شده اند. این واقعیت که کاهش NAD + و التهاب مزمن بهم پیوسته است ، یک رویکرد کلی نگرانه و سیستمیک برای پیری و کشف ماکروفاژهای CD38 به عنوان واسطه ارتباط بین این دو ، هدف جدیدی را برای مداخلات درمانی به ما ارائه می دهد.

NAD+ در هر سلولی یافت می شود و تولید انرژی سلولی را افزایش می دهد و متابولیسم سلولی را حمایت می کند. هم چنین NAD+ برای فعالیت سیرتوئین ها که دارای ویژگی های ضد پیری هستند، ضروری هستند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه