تاریخ انتشار: پنجشنبه 13 خرداد 1400
فراخوان یازدهم موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران(نیماد)

  فراخوان یازدهم موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران(نیماد)

مهلت ارسال طرح به یازدهمین فراخوان موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران(نیماد) برای گرنت اصلی محقق جوان اعلام شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، فراخوان یازدهم  موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران(نیماد) برای گرنت اصلی/ محقق جوان/ منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از اول خردادماه لغایت ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ طرح های تحقیقاتی اولیه یا پیش پروپوزال خود را از طریق سامانه ارسال طرح های تحقیقاتی نیماد به آدرس http://rms.nimad.ac.ir/ ارسال نمایند.

با توجه به سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای که در سطح کشور برای اجرای مطالعات کوهورت انجام پذیرفته است، موسسه نیماد، طرح‌هایی که بر اساس تجمیع داده‌های مطالعات کوهورت(حداقل دو کوهورت) از مطالعات کوهورت عضو شبکه کوهورت ایران طراحی شده باشند را در اولویت داوری قرار خواهد داد.

علاقمندان می‌توانند برای آشنایی با کوهورت‌های ایران به وبسایت شبکه کوهورت ایران به نشانی irancohorts.ir مراجعه نمایند و اطلاعات مربوط به اهداف، جامعه مورد پژوهش، روش پیگیری، متغیرهای مواجهه و پیامدهای هر کوهورت را مشاهده و در صورت تمایل به استفاده از داده‌های پژوهشی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با مجری کوهورت مربوطه و شبکه کوهورت ایران با آدرس‌های درج شده در سایت فوق ارتباط برقرار نمایند. پس از تصویب پیش پروپوزال اولیه در موسسه نیماد، شبکه کوهورت ایران پیگیری‌های لازم برای هماهنگی با مجریان محترم مطالعات کوهورت برای تهیه پروپوزال کامل و اجرای طرح در صورت تصویب نهایی را به انجام خواهد رسانید.

پايان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه