تاریخ انتشار: شنبه 09 شهریور 1392
3 همايش تخصصي به همت پژوهشگاه رويان برگزار می شود
13 تا 15 شهریور ماه؛

  3 همايش تخصصي به همت پژوهشگاه رويان برگزار می شود

«همایش بین المللی باروری و ناباروری»، «همایش بین المللی سلول های بنیادی» و «همایش پرستاری و مامایی در پزشکی تولید مثل» به طور همزمان 13-15 شهریور ماه در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، دکتر حمید گورابی رییس پژوهشگاه رویان در نشست خبری که به مناسبت برگزاری این رویدادهای علمی برگزار شد اعلام کرد: این همایش های با حضور دانشمندان داخــلی و بین المللی برپا خواهد شد.
وی شمار طرح های تحقیقاتی ارسال شده برای این جشنواره را206طرح از39 کشور اعلام و اضافه کرد: بیشترین طرح های تحقیقاتی از چین با 35، ایتالیا با 23، آمریکا با 22، هند با 18، ایران با 15و انگلیس با 14 برای جشنواره رویان بوده است.
رییس پژوهشگاه رویان همچنین به معرفی طرح های برگزیده این جشنواره در دو بخش خارجی و داخلی پرداخت.
بررسی دلایل ژنتیکی ناباروری مردان، سلول های بنیادی مزان شیمی و آزادسازیCX3CL1، نقش اکتین اسکلت سلولی در اگزوسیتوز، آکروزومی اسپرم موش و توسعه آندومتریوز و تشکیل چسبندگی صفاقی در یک مدل موش طرح های برگزیده خارجی این جشنواره است.
کشف یک ژن جدید در سلول های سرطانی لوله گوارش، عوامل خطر ابتلا به آندومتریوز در زنان نابارور ایرانی، نقش اسیدهای چرب امگا3همراه با آلفاتوکوفرول در بهبود کیفیت اسپرم تازه و پس از گرم شدن در نشخوارکنندگان و طرح بی ثباتی ژنتیکی و خدمات دی ان ای سلول های بدنی و جنسی مردان طرح های برگزیده داخلی این جشنواره است.
چهاردهمین همایش بین المللی پزشکی تولید مثل هم با محورهایی شامل مباحث ناباروری زوجین، جنین شناسی و آندرولوژی برگزار می شود.
دکتر انسیه شاهدخت تهرانی نژاد دبیر علمی کنگره تولید مثل از ارسال425 مقاله به این همایش خبر داد و گفت:از این تعداد 46 نفر به عنوان سخنران و 259 عدد پوستر انتخاب شده است.
دکتر سحر کیانی دبیرعلمی کنگره سلول های بنیادی نیز هم با اشاره به برگزاری نهمین همایش بین المللی سلول های بنیادی از ارسال224 مقاله به این همایش خبر داد و گفت: از این میان 22 مقاله برای سخنرانی و 137 مقاله برای ارائه پوستر علمی انتخاب شده اند.
علاوه بر این همایش ها هشتمین همایش پرستاری و مامایی در ناباروری هم در کنار این رویدادها برگزار خواهد شد.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
چهارشنبه, 01 بهمن,1393

@پروا نوروزی : شما می توانید با مراجعه به وبسایت پژوهشگاه رویان و از قسمت تماس با ما با این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین پیشنهاد می شود در مورد مشورت با درمان بیماری از طریق سلول های بنیادی با مرکز سلول درمانی رویان با شماره 22339951 الی 3 تماس حاصل فرمایید./ <br />

یکشنبه, 30 شهریور,1393

لیلا عرب

پروا عزیز <br />آدرس پژوهشگاه رویان: <br />www.royaninstitute.org

چهارشنبه, 26 شهریور,1393

پروا نوروزی

با سلام <br />ادرس ایمیل پژوهشگاه رویان رو میخوام . <br />میخوام در مورد یک بیماری با این پژوهشگاه مشورت کنم <br />با تشکر <br />

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه