تاریخ انتشار: شنبه 30 شهریور 1392
ارايه روش مهندسي بافت در كنگره بين المللي راينولوژي

  ارايه روش مهندسي بافت در كنگره بين المللي راينولوژي

دبيرعلمي چهارمين كنگره بين المللي راينولوژي ايران و جراحي پلاستيك بيني و صورت از ارايه روش مهندسي بافت به منظور جايگزيني بافت هاي از دست رفته به ويژه در قسمت گوش، بيني و گلو در اين كنگره خبر داد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، دكتر ابراهيم رزم دبيرعلمي چهارمين كنگره بين المللي راينولوژي ايران و جراحي پلاستيك بيني و صورت اظهار داشت: رايج ترين اقدام براي جبران نقايص اعضاي مختلف بدن، پيوند عضو است كه در اين روش مشكلاتي ازقبيل يافتن دهنده مناسب عضو، هزينه زياد، احتمال ايجاد آلودگي هاي ميكروبي و ويروسي، واكنش هاي ايمني و پس زدن پيوند وجود دارد. 
وي افزود:بهره گيري از مهندسي پليمر با هدف ساخت پروتزهاي مصنوعي از ديگر روش هاي رايج براي جبران بافت هاي از دست رفته است. با اين حال يكي از بهترين و جامع ترين روش ها براي ترميم نقايص بافتي به كارگيري روش مهندسي بافت است.
رزم پا گفت: در حوزه راينولوژي و جراحي پلاستيك صورت تاكنون اقدام هايي در زمينه مهندسي بافت از قبيل تهيه بافت غضروفي، استخواني و چربي انجام شده كه اكنون در ايران نيز در دسترس است. 
وي افزود : جراحي قاعده جمجمه به كمك آندوسكوپ از ديگر مباحث اين كنگره سه روزه است. دسترسي به قاعده جمجمه براي جراحان اعصاب، گوش، گلو و بيني با دشواري همراه است و اعمال جراحي در اين زمينه عوارض زيادي دارد. 
رزم پا گفت: متخصصان ايراني در سال هاي اخير در به كارگيري روش آندوسكوپيك با هدف دسترسي به اين ناحيه از بدن پيشرفت هاي خوبي داشته اند كه در جريان اين كنگره دستاوردهاي موجود ارايه خواهد شد. 
وي همچنين بررسي موضوع شكايات پزشكي در حوزه اعمال جراحي پلاستيك با حضور كارشناسان پزشكي قانوني و نظام پزشكي را از ديگر برنامه هاي اين كنگره برشمرد. 
چهارمين كنگره بين المللي راينولوژي ايران و جراحي پلاستيك بيني و صورت توسط انجمن علمي راينولوژِي ايران و با حضور چهره هاي اين علم از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه امسال در مركز همايش هاي رازي تهران برگزار مي شود. 
در اين كنگره پيشرفته هاي نوين آندوسكوپي در زمينه بيماري هاي بيني و سينوس ها و نيز روش هاي غيرجراحي كاهش و اصلاح چين و چروك صورت از قبيل تزريق بوتاكس و چربي ،شيوه هاي صحيح تزريق بوتاكس و كاربردهاي بوتاكس در نواحي مختلف صورت و عوارض احتمالي آن درصورت تزريق ناصحيح ارايه مي شود . 
همچنين در اين كنگره يافته هاي جديد علمي و تجربي در زمينه اعمال جراحي بيني و صورت، اعمال جراحي در زمينه پلك، ليفت صورت، ليفت پيشاني و ابرو، پروتزهاي ناحيه گونه و چانه و اعمال جراحي فك به منظور بازسازي و زيبايي فك ارايه خواهد شد. 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه