تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مهر 1392
ارائه درمان های نوین جراحی ارتوپدی از اهداف برپایی این همایش است
دکتر حمیدرضا اصلانی

  ارائه درمان های نوین جراحی ارتوپدی از اهداف برپایی این همایش است

دکتر حمیدرضا اصلانی گفت: در بیست و یکمین کنگره سالیانه انجمن جراحان ارتوپدی،موضوعات به روز این حوزه در هشت پانل تخصصی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و درمان های نوین جراحی ارتوپدی محققان ایرانی به مخاطبان ارایه می شود.
امتیاز: Article Rating
دبیر بیست و یکمین کنگره سالیانه انجمن جراحان ارتوپدی در این باره به خبرنگار "بنیان" گفت: در این همایش علاوه بر محققان و متخصصان کشورمان، 15 سخنران از 9 کشور دنیا از جمله  آمریکا، انگلیس، فرانسه، امارات، هند، ترکیه، اتریش، آلمان و استرالیا حضور دارند که به تبادل اطلاعات و آخرین یافته های علم ارتوپدی می پردازند.
 
وی اظهار داشت:مهمترین هدف از برگزاری این همایش، ارائه درمان های نوین بیماری های ارتوپدی است که در نخستین روز در شش بخش فوق تخصصی جراحی لگن و مفصل ران ، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی، جراحی زانو، جراحی دست، جراحی شانه و آرنج، جراحی ستون فقرات و ارتوپدی اطفال ارائه می شوند.
 
دبیر بیست و یکمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی همچنین از برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضای هییت مدیره جدید انجمن در خلال روزهای برگزاری کنگره خبر داد و تصریح کرد: در این همایش شش سمپوزیوم با موضوعاتی نظیر ساییدگی مفصل ران، پا و مچ پا، شانه، شکستگی های دست و شکستگی های لگن نیز برگزار خواهد شد.
 
او اضافه کرد: در بیست و یکمین همایش جراحان ارتوپدی،کارگاههای آموزشی ، تخصصی و تکمیلی بین ساعات 12 تا 14 برای استفاده بیشتر شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
 
بیست و یکمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی به همت انجمن علمی جراحان ارتوپدی ایران صبح امروز( 22 مهر ماه) در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران آغاز به کار کرد و تا جمعه 26 مهر ماه ادامه دارد.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه