تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 آبان 1392
تشخیص به موقع از اهداف اصلی ششمین کنگره سرطان پستان است
دبیر علمی ششمین کنگره سرطان پستان

  تشخیص به موقع از اهداف اصلی ششمین کنگره سرطان پستان است

دکتر نسرین‌السادات علوی گفت: تشخیص به موقع از اهداف اصلی ششمین کنگره سالیانه سرطان پستان است و با ارائه تازه‌ترین اطلاعات و دستاوردهای پزشکی در این حوزه به آن پرداخته خواهد شد و امیدواریم پژوهشکده سرطان پستان با بهبود خدمات درمانی و برگزاری کنگره‌های علمی، به افزایش سلامت زنان و جامعه کمک کند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، دبیر علمی ششمین کنگره سرطان پستان بیان کرد: ششمین کنگره سراسری سرطان سینه با هدف ارایه آخرین روش های جدید تشخیصی و درمانی در زمینه سرطان سینه برپا شده است و متخصصان و کارشناسان رشته‌های جراحی عمومی، زنان، رادیوتراپی، آنکولوژی، فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی بالینی، رادیولوژی، پزشکی عمومی، مامایی، پرستاری، آسیب‌شناسی و پزشکی هسته‌ای از جمله حاضران در این کنگره هستند.
 وی با تأکید بر اینکه بخشی از سرطان‌ها به ویژه سرطان پستان منشا ارثی دارد، خاطر نشان کرد: روش‌های پیشگیری از سرطان پستان بسیاری در دنیا رایج شده است که جدیدترین روش‌های پیشگیری از سرطان پستان ارثی و تازه‌ترین اطلاعات در رابطه با بحث مولکولی و ژنتیکی این بیماری در این همایش ارائه خواهد شد.
علوی تصریح کرد: تعداد مقالات ارسالی به این کنگره با 100 درصد رشد کمی نسبت به سال گذشته همراه بوده است و بیش از 240مقاله به دبیر خانه این کنگره ارسال شده که این مقالات در قالب سخنرانی های اصلی، فرعی و پوستر ارایه خواهند شد.
او ادامه داد: درکنگره امسال برای نخستین بار مباحث مرتبط با اخلاق پزشکی در سرطان نیز مطرح شده است و محورهای این همایش شامل، تصویربرداری در روش‌های مداخله‌ای، جراحی در سرطان پستان، پیشگیری، درمان بازسازی، ژنتیک و جنبه‌های مولکولی و آسیب‌شناسی، درمان‌های سیستمیک در سرطان پستان، رادیوتراپی، اپیدمیولوژیک، غربالگری و تشخیص زودرس، درمان عوارض و بهبود کیفیت زندگی بیماران، تغذیه و سبک زندگی، حفظ باروری در سرطان پستان است.
در مراسم افتتاحیه این کنگره که صبح امروز( چهارشنبه) 15 آبان ماه در تالار امام بیمارستان امام خمینی برگزار شد، حمید رضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، ایرج حریرچی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و جمعی از پزشکان و متخصصان زنان و زایمان حضور داشتند.
در حاشیه برپایی این کنگره نمایشگاه جانبی از تجهیزات پزشکی مرتبط با سرطان سینه با حضور 15 شرکت برپا شده است و این کنگره با همکاری انستیتو کانسر و شهرداری تهران تا 17 آبان ماه ( جمعه) ادامه خواهد داشت.
پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه