تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 آذر 1392
ارائه روش های مدرن پیوند در کنگره سلول های بنیادی
از سوی بیمارستان شریعتی برگزار می شود؛

  ارائه روش های مدرن پیوند در کنگره سلول های بنیادی

انجمن پیوند سلول های بنیادی خونساز ایران و پژوهشکده مدیکال انکولوژی هماتولوژی و پیوند سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران کنگره سلول های بنیادی را ۲ الی ۴ بهمن ۱۳۹۲برگزار می کند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، كنگره سه روزه سلو لهاي بنيادي توسط انجمن پيوند سلول هاي بنيادي خونساز ايران و با همكاري پژوهشكده مديكال آنكولوژي، هماتولوژي، انكولوژي و پيوند سلولهاي بنيادي دانشگاه علوم پزشكي تهران 2 الي 4 بهمن ماه 92 در بیمارستان دکتر شریعتی برگزار خواهد شد.

دكتر امير علي حميديه دبير علمي كنگره سلول هاي بنيادي با اشاره به اينكه حضور اساتيد و دانشجويان عامل غناي علمي اين همايش است؛ گفت: با توجه به پيشرفت و تغيير مداوم علم پزشكي، در اين همايش تمامي روشهاي مدرن و به روز دنيا در پيوند سلول هاي بنيادي خونساز براي استفاده بيشتر همكاران مطرح مي شود تا بدانند كه از چه منابعي مي توانند براي پيوند استفاده كنند.

وي يادآور شد: پيوند سلول هاي بنيادي خونساز، سلول هاي بنيادي، بانك سلولي و بند ناف، سلول هاي مزانشيمال و طب بازسازي و ترميمي"Regenerative Medicine" از جمله محورهاي همايش می باشد.

مهلت ارسال خلاصه مقالات كنگره سلول هاي بنيادي 29 آذرماه 92 است .

انجمن پیوند سلولهای بنیادی خونساز ایران (ISHSCT) یک مجمع علمی غیر دولتی است که ابتدا در سال 1382 با نام انجمن پیوند مغز استخوان ایران (ISBMT) راه اندازی شد. هدف کلی شکل گیری این انجمن فراهم شدن امکان همکاری های علمی، پژوهشی و درمانی مابین کلیه پزشکان متخصص بالینی و آزمایشگاهی، محققین و پرستارانی است که در کشور در زمینه پیوند سلول های بنیادی خونساز فعالیت میکنند. اهداف اختصاصی انجمن ارتقا تمام جنبه های مرتبط با پیوند سلول های بنیادی خونساز شامل: تحقیقات بالینی و پایه، آموزش، گسترش منابع اهدا سلول های بنیادی و استاندارد سازی میباشد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
شنبه, 07 دی,1392

لیلا عرب

با سلام <br />ترمیم کامل عصب با آسیب شدید غیر ممکن است.ترمیم عصب بینائی با سلول درمانی هنوز در انسان اثبات نشده است و متاسفانه نابینائی ناشی از آسیب عصب براس ترمیم امیدوار کننده نیست.

جمعه, 06 دی,1392

امین

سلام فرزند من در سن 6 سال(سال88)بر اثر حادثه تصادف مقدار زیادی از بینایی خود را از دست داد به طوری که حتی قادر به دیدن تلویزیون و تشخیص هیچ رنگی نیست و فقط از فاصله 20 سانتی قادر به شناسایی شئی می باشد که آخرین ام آر آی که از سر او گرفتیم نشان داد که مقداری از سلولهای عصبی مغز وی از بین رفته است آیا امیدی به درمان فرزندم هست ؟

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه