تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 آذر 1392
برگزاری دومین دومین کنگره علوم اعصاب، پایه و بالینی

  برگزاری دومین دومین کنگره علوم اعصاب، پایه و بالینی

دومین کنگره علوم اعصاب، پایه و بالینی امروز، بیست و هفتم آذر ماه به مدت سه روز در سالن همایش های رازی برگزار شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان دکتر جغتایی دبیر علمی کنگره علوم اعصاب، پایه و بالینی در نخستین روز این کنگره گفت: دومین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به دنبال برگزاری موفق نخستین کنگره در سال گذشته برگزار شد و بیش از 850 مقاله به دبیرخانه رسیده است. این مقالات مرتبط با علوم پایه پزشکی، فلسفه، روانشناسی، علوم شناختی و غیره است.
دکتر جغتایی در ادامه از برگزاری 15 کارگاه و پنل‌ مختلف در این کنگره خبر داد و افزود: تحقیقات مرتبط با علوم اعصاب پایه و بالینی باید جهت دهی بهتری شوند که خوشبختانه با تشکیل ستاد توسعه علوم شناختی این جهت‌دهی امکان‌پذیر شده است.
در ادامه دبیر اجرایی این کنگره با تاکید بر اینکه سال گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و علوم پزشکی ایران پایه های کنگره علوم اعصاب پایه گذاری شد تصریح کرد:در این کنگره سعی کرده ایم از هم اندیشی صاحب نظران در علوم پایه و همچنین علوم بالینی استفاده کنیم.
دکتر حق پرست در ادامه افزود:سال گذشته حدود 1000 نفر شرکت کننده و امسال بین حدود 1200 نفر شرکت کننده داشته ایم.همچنین روزی 700 مقاله پذیرفته شده است  و 300 سخنرانی در حوزه های مختلف برگزار می شود.
 دبیر علمی کنگره علوم اعصاب افزود: از صاحب نظران در موضوعات مختلف مانند اعتیاد،درد، روانشناسی و گروه های سلولی، مولکولی ،بخش های تصویر برداری برای شرکت در کنگره دعوت به همکاری شد و خوشبختانه همه شرکت کرده اند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه این کنگره بین المللی نام گذاری نشده است گفت:ما اسم این کنگره را بین المللی نگذاشتیم اما از 7 استاد از کشورهای خارجی دعوت کرده ایم.3 نفر از کشور آمریکا، 2نفر از عراق و ترکیه، یک نفر از کشور استرلیا.
دکتر جغتایی ابراز امیدواری کرد  در سال های آینده این کنگره به صورت بین المللی و به زبان انگلیسی برگزار شود.
پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه