تاریخ انتشار: دوشنبه 28 بهمن 1392
تحقیقات سلول های بنیادی در جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی افزایش می یابد

  تحقیقات سلول های بنیادی در جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی افزایش می یابد

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: توسعه تحقیقات مربوط به درمان ناباروری و سلول های بنیادی در دستور کار این نهاد در استان قرار دارد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان نجف قراچورلو در بازدید محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از مرکز درمان ناباروری استان افزود: پیش از تاسیس این مرکز، بیماران نابارور استان مجبور بودند مسافت طولانی را تا تهران، یزد، اصفهان و یا قم طی کرده و هزینه های زیادی را متحمل شوند.
 
وی اظهارکرد: با افتتاح این مرکز زوج های نابارور آذربایجان شرقی و استان های همجوار دیگر مجبور نیستند هزینه راه، اقامت و غیره را برای دستیابی به مرکز درمان قابل اعتماد پرداخت کنند.
 
وی یادآوری کرد: علاوه بر بیماران داخلی، بیماران زیادی نیز از کشورهای همجوار برای درمان ناباروری خود به مرکز درمان ناباروری آذربایجان مراجعه می کنند.
 
قراچورلو ادامه داد: برای استان آذربایجان شرقی با حجم انبوه متخصص درمان ناباروری و ژنتیک، کسر شان بود که بیماران این استان برای درمان راهی استان های دیگر شوند، بنابراین در جهاد دانشگاهی استان بر آن شدیم تا هرچه سریعتر مرکز درمان ناباروری قابل رقابت با مراکز برتر کشور را راه اندازی کنیم.
 
به گزارش ایرنا، وی گفت: تاسیس این مرکز طرح اولیه بود و برنامه بلند مدت ما ایجاد یک مجتمع پزشکی تحقیقاتی با ارایه انواع خدمات پزشکی و تخصصی است.
 
قراچورلو از نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خواست در جهت اختصاص ردیف بودجه مشخص به جهاد دانشگاهی استان تلاش کنند تا این واحد بتواند با توسعه فعالیت های خود گام های بزرگتری در راستای خدمت رسانی به جامعه علمی و مردم استان بردارد.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه