تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393
هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث آغاز به کار کرد

  هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث آغاز به کار کرد

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از امروز تا 28 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران میزبان تولید کنندگان داخلی و خارجی تجهیزات پزشکی و صنعت سلامت خواهد بود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با هدف معرفی جدیدترین  تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
هدف از برپایی این نمایشگاه، علاوه بر ارائه آخرین دستاوردها به عنوان یک نمایشگاه بین‌المللی در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، ارتقای توانمندی های خارجی و تولیدات داخلی از طریق عرضه محصولات مختلف در این حوزه است. 
لازم به ذکر است، در این نمایشگاه در دو حوزه سلامت الکترونیک(E- Health) و توریسم درمانی برای اولین بار  شرکت هایی حضور خواهند داشت.
به گفته رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ، در نمایشگاه هفدهم ایران هلث، کالاهای جدیدی در عرصه صنعت پزشکی عرضه می شود. هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با پیشنهاد شرکت صنعت سلامت به صورت یک شورای سیاستگذاری با همکاری اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری سه انجمن و دو اتحادیه از قبیل انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن صنفی مهندسی پزشکی و انجمن متخصصین مهندسی پزشکی و اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی و نیز اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی  برپا می شود.
پایگاه اطلاع رسانی سلول های بنیادی ایران در سالن میلاد  31A غرفه 29 میزبان شماست.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه