تاریخ انتشار: یکشنبه 28 اسفند 1390
کاهش عوارض جانبی افزایش بافت سینه با انتقال سلول های بنیادی

  کاهش عوارض جانبی افزایش بافت سینه با انتقال سلول های بنیادی

دو روش  شناخته شده برای عمل جراحی زیبایی بافت سینه یعنی ایمپلنت سیلیکون و انتقال سلول های بنیادی به عنوان بی خطر ترین، موفق ترین، ومقرون به صرفه  ترین روش ها  شناخته شده است.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل ازprleap ، کلینیک زیباییNaravee در تایلند جزئیات بیشتری از تکنیکی پیشرفته در عمل جراحی زیبایی بافت سینه منتشر کرد. دو روش  شناخته شده در این زمینه یعنی ایمپلنت سیلیکون و انتقال سلول های بنیادی به عنوان بی خطر ترین، موفق ترین، ومقرون به صرفه  ترین روش در اعمال جراحی زیبایی  شناخته شده است.
بررسی های  کمپانی Naravee  برروی این دو روش نشان داد که انتقال سلول های بنیادی نتایج بهتری را به دنبال داشته است.
ایمپلنت های سیلیکون، یک روش محبوب افزایش بافت سینه در تایلند به شمار می آید که  در درمانگاه Naravee در دسترس است.
با این حال، نتایج حاصل از تزریق سلول های بنیادی چربی اتولوگ باعث شگفتی و رضایت بسیاری از افراد مراجعه کننده به این کلینیک شده  و عمل انتقال سلول های چربی  در چند دهه اخیر به نقاط مختلف بدن رایج شده است.
انتقال سلول های بنیادی شامل برداشت، جداسازی و انتقال چربی است.
Vaser liposuction تکنیکی است که امکان برداشت چربی را باکمترین آسیب به سلول های بنیادی برخلاف تکنیک  لیزر لیپوساکشن فراهم می سازد.
Naravee یکی ازچند  کلینیک زیبایی  در تایلند است که عمل جداسازی وتخلیص سلول های چربی را با این روش انجام می دهد. استفاده از این تکنیک و بهینه سازی روش جداسازی توسط محققان این کلینیک شانس بقای سلول ها را افزایش داده است. انتقال سلول های بنیادی روشی کاملا  منحصر بفرد به حساب می آید، زیرا هیچ  گونه عوارض جانبی با توجه به این واقعیت که بیماران با استفاده از سلول های چربی خود تحت عمل جراحی قرار می گیرند تاکنون٬ در افرادتحت درمان مشاهده نشده است.
محققان وجراحان این کلینیک به آینده این روش بسیار امیدوار هستند.
پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه