تاریخ انتشار: شنبه 26 فروردین 1391
شمار حملات مبتلايان به بيماري «ام اس» در فصل بهار بيشتر مي‌شود

  شمار حملات مبتلايان به بيماري «ام اس» در فصل بهار بيشتر مي‌شود

نايب ریيس انجمن ام اس گفت: براساس نتايج تحقيقات انجام شده تعداد حملات مبتلايان به اين بيماري در فصل بهار بيش از ساير فصل‌هاست چرا كه هوا از بهار به تدريج گرم مي‌شود.

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، دكتر محمدعلي صحراييان افزود: گرم شدن هوا باعث تشديد علائم بيماري مبتلايان به ام اس مي‌شود البته نمي‌توان پيش بيني كرد كه كدام دسته از عوامل تشديد مي‌شوند و با اين حال بيشترعلائمي كه فرد پيش از اين به آنان دچار بوده است مانند تاري ديد و ضعف اندام در فصل بهار شدت پيدا مي‌كند.

 وي به مبتلايان به ام اس توصيه كرد: تا حد امكان در معرض هواي گرم قرار نگيرند و اگر مجبور به اين كار شدند در مدت طولاني در معرض تابش نور خورشيد نباشند علاوه بر آن از سلامت خود مراقبت كنند تا دچار سرماخوردگي نشوند و به اندازه كافي استراحت كنند.

به گزارش ایسنا، نايب رئيس انجمن ام اس درباره وضعيت تشخيص اين بيماري در حال حاضراظهار كرد: با توجه به افزايش تعداد مبتلايان به ام اس، آشنايي بيشتر مردم با اين بيماري و توجه روزافزون پزشكان به آن، ابتلاي افراد به ام اس سريعتر تشخيص داده مي‌شود و همين امر موجب مي‌شود كه درمان‌هاي مورد نياز براي اين بيماران زودتر آغاز شود.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
جمعه, 08 اردیبهشت,1391

somayeh

من 4سال msدارم و 6 ماهه هامله هستم مرداد بچه به دنیا میاید فصله بهار روی بچم تاثیر داره ومن میخوام بند نافش را به رویان بدم خوب است یا بای بچه تاثیر داره
با سلام.
تاثیر فصل بر روی خود بیمار است نه نوزاد.در خود شما ممکن است بعد از زایمان حمله های بیماری اتفاق بیفتد.رزرو خون بند ناف کار خوبی است تا اگر در هر زمان نیاز به درمان با سلول های بنیادی بوجود آمد بتوان از آن استفاده کرد.

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه