تاریخ انتشار: دوشنبه 04 اردیبهشت 1391
يازدهمين كنگره سراسري مديكال آنكولوژي و هماتولوژي ايران در تهران آغاز به كار مي‌كند

  يازدهمين كنگره سراسري مديكال آنكولوژي و هماتولوژي ايران در تهران آغاز به كار مي‌كند

يازدهمين كنگره سراسري مديكال انكولوژي و هماتولوژي ايران از روز چهارشنبه 6 ارديبهشت ماه با حضور مسئولان وزارت بهداشت و جمعي از متخصصان و صاحب نظران داخل و خارج كشور در هتل المپيك تهران آغاز به كار مي‌كند.

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، دكتر نعمت الله رستمي دبير اين كنگره با اعلام خبر فوق گفت: هدف اصلي از برگزاري يازدهمين كنگره سراسري مديكال انكولوژي و هماتولوژي ايران، بحث و تبادل نظر پيرامون يافته‌هاي جديد تشخيص و درمان سرطان‌هاي شايع ميان استادان داخل و خارج كشور است.

 وي افزود: در اين كنگره 20 ميهمان از كشورهاي آمريكا، كانادا، فرانسه، سوريه، عراق، پاكستان و ... حضور دارند.

 دكتر رستمي هدف ديگر برگزاري اين كنگره را طرح مشكلات و چالش‌هاي درمان بيماران سرطاني در كشور عنوان كرد.

 وي ادامه داد: از آنجا كه درمان سرطان نيازمند كارگروهي پزشكان متخصص است در اين كنگره علاوه بر فوق تخصص‌هاي بيماريهاي خون و مديكال آنكولوژي، متخصصان راديوتراپي، جراحي، راديولوژي،‌ پاتولوژي، گوش و حلق و بيني، زنان و متخصصان خون شناسي شركت دارند.

 

دبيرعلمي يازدهمين كنگره سراسري مديكال انكولوژي و هماتولوژي ايران گفت: در اين كنگره سرطان‌هاي شايع در كشور از قبيل سرطان‌هاي دستگاه گوارش، پستان و ريه مورد بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

 وي ادامه داد: همچنين بخش ويژه‌اي به پرستاراني كه در ارتباط با درمان بيماران سرطاني به كار مشغولند، اختصاص دارد تا با ارايه اطلاعات جديد و آموزش‌هاي به روز به آنان بتوان كيفيت درمان را براي بيماران سرطاني افزايش داد.

 دكتر رستمي ادامه داد: در اين كنگره علاوه بر متخصصان درمان سرطان،‌ مسئولان و سياستگذاران بهداشت و درمان كشور نيز حضور خواهند داشت كه اين فرصت مناسبي براي طرح مشكلات بيماران سرطاني پديد خواهد شد.

وي همچنين از نمايشگاه جانبي شركت‌هاي داخلي و خارجي در زمينه داروها و تجهيزات پزشكي مرتبط با درمان سرطان خبر داد.

 

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه