تاریخ انتشار: دوشنبه 13 مرداد 1393
پنجمین دوره مدرسه تابستانی رضایت نسبی شرکت کنندگان را کسب کرد
دبیر علمی مدرسه تابستانی رویان

  پنجمین دوره مدرسه تابستانی رضایت نسبی شرکت کنندگان را کسب کرد

درحالی که دومین روز از پنجمین دوره مدرسه تابستانی پژوهشکده رویان برگزار شد، شرکت کنندگان رضایت نسبی از این مدرسه دارند و آن را در افزایش سطح علمیشان کارآمد قلمداد می کنند.
امتیاز: Article Rating

دکتر سحر کیانی، دکتری فیزیولوژی و عضو هیات علمی پژوهشگاه رویان و دبیر علمی مدرسه تابستانی رویان در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری" بنیان" با اشاره به اینکه امسال پنجمین مدرسه تابستانی رویان برگزار شده است ، افزود: به پنجمین دوره رسیدن برگزاری مدرسه نشان از رضایت شرکت کنندگان دارد. هر سال حدود 350 تا 400 نفر در این مدرسه شرکت می کنند. امسال هم 350 نفر ثبت نام و شرکت کرده اند و نظر سنجی ها و آمارها حاکی از آن است که برنامه ها مورد رضایت و استقبال دانشجویان قرار می گیرد.

وی در مورد هدف برگزاری این مدرسه توضیح داد: هدف ما از برگزاری مدرسه تابستانی این است که دانشجویان با نحوه تدریس و اداره کلاس اساتید خارج از کشور آشنا شوند. ما فضایی را مانند فضای مدرسه فراهم می کنیم که معلم های آن، بین المللی هستند و تجربه کار در سطوح بین المللی را دارند و در این فضا تعامل بین دانشجویان و اساتید برگزار می شود.
دبیر علمی مدرسه تابستانی درمورد سطح علمی اساتید خارجی دعوت شده و مباحثی که ارائه می شود، اظهار کرد: معمولا در این مدرسه از افرادی که معلم هستند و در سطح بالاتر از دکتری و PHD و در مقطع پروفسور هستند، دعوت می شود. همچنین مباحث هر سال با سال گذشته متفاوت است و مطالب جدیدتری ارائه می شود.برای مثال امسال بحث سلول های بنیادی سرطانی برای اولین دفعه توسط استادی که از کشور بلژیک دعوت شده اند تدریس می شود. همچنین بحث بیولوژی و طب ترمیم توسط استادی از آلمان تدریس خواهد شد.
دکتر کیانی در پایان با اشاره به فضای تعاملی بین اساتید و شرکت کنندگان گفت: تا حد امکان سعی شده است فضای پرسش و پاسخ بین اساتید و شرکت کنندگان ایجاد شود. شرکت کنندگان می توانند در حین تدریس، استراحت و صرف نهار سوالات خود را بپرسند. زیرا اساتید همراه شرکت کنندگان به استراحت می پردازند و پذیرائی می شوند. بسیاری از شرکت کنندگان از این فضا استقبال کرده اند.در ضمن بعد از اتمام مدرسه هم راه های ارتباطی مختلفی مانند پست الکترونیکی برای تعامل اساتید و دانشجویان وجود دارد.

پایان مطلب/

 

 

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه