تاریخ انتشار: دوشنبه 27 مرداد 1393
استفاده از سلول های بنیادی عصبی مشتق از طناب نخاعی برای فازII مطالعات بالینی ALS

  استفاده از سلول های بنیادی عصبی مشتق از طناب نخاعی برای فازII مطالعات بالینی ALS

انستیتوNeuralstem اعلام کرده است که بیماران در فازII درمان بالینی شان به منظور درمان ALS با سلول های بنیادی عصبی مشتق از طناب نخاعیNSI-566 تیمار شده اند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازnews-medical.net، در این مرکز در فازII مطالعات15 بیمار سرپایی با دوزهای مختلف تیمار شدند. 12 نفر اول تزریقاتی در ناحیه گردنی طناب نخاعی دریافت کردند، جایی که سلول های بنیادی می تواند به حفظ عملکرد تنفسی بیماران کمک کند. سه بیمار دیگر تزریفاتی را در ناحیه گردنی و کمری دریافت کردند. این مطالعات تا شش ماه بعد از جراحی نهایی ادامه داشت ودر این بازه زمانی اطلاعات بدست آمده آنالیز می شد.

در این مطالعه محققین به دنبال رسیدن به دوز بهینه از نظر ایمنی و کارآمدی بودند و مطمئن هستند که این فاز از مطالعات را می توانند در عرض کمتر از یک سال به نتیجه برسانند.

محققین بر این باورند که کامل کردن فازII این برنامه تحقیقاتی بالینی مهم نقطعه عطف بزرگی به حساب می آید و نشان می دهد که بیماران می تواند دوزهای بالای پیوند سلول و تزریقاتت متعدد نخاعی را تحمل کنند. محققینن بر این باورند که با استفاده از دستاوردهای بالینی و دیدگاه های علمی، آن ها آماده هستند که گامی رو به جلو برای مطالعات درمانی و تست کارایی این روش های جراحی برای آهسته کردن ALS انجام دهند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه