تاریخ انتشار: دوشنبه 27 مرداد 1393
همایش مراقبتهای پرستاری هماتولوژی وانکولوژی برگزار می شود

  همایش مراقبتهای پرستاری هماتولوژی وانکولوژی برگزار می شود

سیزدهمین کنگره سراسری مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران ۵ الی ۷ شهریور ۱۳۹۳ در هتل المپیک برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، دکتر اردشیر قوام زاده  رئیس سیزدهمین کنگره مدیکال انکولوژی و هماتولوژی گفت: قدیمی ترین روش درمان سرطانهای تو پر جراحی است و تا به امروز نیز این نوع درمان اهمیت خود را به عنوان درمان اصلی در بسیاری از این بیماری ها حفظ کرده است اما عود موضعی و عود دور دست (متاستاز) سرطانها علت اصلی مرگ این بیماران بوده و هست. در گذشته با درمانهای موضعی گفته شده میزان علاج سرطانها به حدود 33% رسید و در همین حد ثابت باقی ماند. علت این عدم موفقیت میکرو متاستازها هستند که باعث عود بیماری در ارگانهای دیگر و نهایتا مرگ بیمار می شوند.پ
وی افزود: یکی از اهداف اصلی سیزدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی ایران تاکید بر روش درمان تیمی بیماران سرطانی است تا موجبات همگرایی هر چه بیشتر بین گروههای دخیل در تشخیص و درمان انواع سرطانها را ایجاد کنیم و به همین منظور برخورد تیمی در انواع سرطانها در تمام مباحث این کنگره به چشم می خورد.
دکتر سید امیر حسین امامی دبیر علمی کنگره نیز در این باره گفت: برگزاری سالیانه این کنگره با گردهمایی کلیه همکاران مدیکال انکولوژیست- هماتولوژیست از سراسر کشور به همراهی سایر همکاران و پرستاران دخیل در امر پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی بیماران سرطانی، نمایشی از زحمات و توان بالای آموزشی، پژوهشی و درمانی کشور در این زمینه می باشد. امید است با همکاری کلیه عزیزان، با تشریک مساعی علمی در طی این کنگره افقهای جدیدی از امید را برای بیماران بگشائیم.
پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه