تاریخ انتشار: چهارشنبه 05 شهریور 1393
بهره‌برداری از فاز یک مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی در بابل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد

  بهره‌برداری از فاز یک مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بهره‌برداری از فاز یک مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی در دستور کار قرار دارد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، مظفر ربیعی در همایش بسیج کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان بابل در مسجد امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی بابل، اظهار داشت: یاد همه شهدا صدر اسلام تاکنون، شهدا دفاع مقدس و به‌خصوص شهید رجائی و باهنر را گرامی می‌داریم و امیدواریم شهدا الگو کارمندان و خدمتگزاران نظام باشند.

وی امنیت، آرامش و اجرای طرح سلامت را دو دستاورد مهم دولت یازدهم برشمرد و افزود: نخستین دستاورد دولت یازدهم ایجاد آرامش در جامعه در عرصه داخلی و خارجی بوده که کشور را از تنش‌های موجود دور کند و شرایط خدمتگزاری بیشتر را فراهم کرده است.

ربیعی با بیان اینکه طرح تحول سلامت، طرح جامعی است که بعد از 35 سال بعد از انقلاب در راستای خدمتگزاری خالصانه به مردم در حال اجرا است، گفت: در دولت یازدهم اولویت کشور در بحث سلامت از رتبه 12 به دو ارتقا یافت.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای عرضه عملکرد مثبت دولت برشمرد و گفت: افتتاح فاز دوم دانشکده دندانپزشکی، بهره‌برداری از دانشکده بین‌المللی در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی با پذیرش نخستین دانشجو از پروژه‌های مهم هفته دولت در این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه تجهیز و تکمیل مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی امیرکلا از برنامه‌های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان است، اظهار داشت: زمین مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی امیرکلا که توسط یک خانواده بابلی به جامعه پزشکی در امر سلامت اهدا شد.

وی با بیان اینکه فاز یک این مرکز تحقیقاتی در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح مراکز تحقیقاتی که مرتبط با سلول‌های بنیادی هستند به این مرکز منتقل می‌شوند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه