تاریخ انتشار: پنجشنبه 13 شهریور 1393
حمایت ویژه معاونت علمی ریاست‌جمهوری از فعالیت‌های علمی و پژوهشی رویان
ستاری مطرح کرد

  حمایت ویژه معاونت علمی ریاست‌جمهوری از فعالیت‌های علمی و پژوهشی رویان

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از مسوولان پژوهشگاه رویان خواست تا محصولات دانش‌بنیان خود را به مرحله تجاری‌سازی برسانند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از تسنیم، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در مراسم اعطای جوایز برندگان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان، اظهار داشت: این پژوهشگاه باید در بحث تجاری‌سازی نیز تلاش کند تا بتواند محصولات دانش‌بنیان خود را به مرحله تجاری‌سازی برساند.
وی با بیان اینکه پژوهشگاه رویان پتانسیل برند شدن در حوزه پزشکی کشور را دارد، افزود: در این راستا نه تنها رویان بلکه سایر نهادهای دانش‌بنیان نیز باید محصولات خود را به حوزه تجاری‌سازی سوق دهند تا مردم بتوانند از دستاوردهای علمی بهره بیشتری ببرند.
معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با اظهار امیدواری از بارآوری و شکوفایی علم سلول‌های بنیادی در کشور و برگزاری کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی، گفت: امید است برگزاری این نوع همایش‌ها به رشد و توسعه روزافزون علم سلول‌های بنیادی در داخل کشور کمک کرده و تاثیرگذار باشد.
ستاری با اشاره به اهمیت موسسه رویان در سیستم پژوهشی و فناوری کشور این موسسه پژوهشی و دانش‌بنیان، در نزد رئیس‌جمهور محترم و نیز در معاونت علمی و فناوری مورد توجه است و ما از کلیه فعالیت‌های علمی و پژوهشی رویان حمایت می‌کنیم.
وی گفت: حمایت و پشتیبانی ما همیشه همراه پژوهشگاه رویان خواهد بود و ما امیدواریم تا جایزه مرحوم سعید کاظمی آشتیانی رئیس سابق موسسه رویان نیز احیا و سال‌های پی در پی این مراسم این جایزه اعطا شود.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان با حضور حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاه، حمید گورابی رئیس پژوهشگاه رویان و با ارائه آثار و پژوهش‌هایی از دانشمندان 37 کشور جهان از جمله ایران، آمریکا، چین، ایتالیا، ژاپن، هند و انگلستان امروز در سالن همایش‌های رازی برگزار شد.
انتهای پیام/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه