تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 شهریور 1393
افزایش 30 درصدی شانس باروری با یک قرص
یک محقق فعال در زمینه درمان ناباروری

  افزایش 30 درصدی شانس باروری با یک قرص

یک محقق فعال در زمینه درمان ناباروری از افزایش 30 درصدی شانس باروری در مردان نابارور از طریق اصلاح DNA خبر داد.
امتیاز: Article Rating

پرویز قره گوزلو در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری بنیان با بیان اینکه این تحقیقات در کمپانی سلاکسس آمریکا در حال انجام است، افزود: زمینه تحقیقاتی ما جلوگیری از صدمه DNA در سلول های مختلف است. در حال حاضر سلول های مورد نظر ما سلول های اسپرم مردان و سلول های تخمک زنان است.
وی توضیح داد: فعالیتی که ما انجام می دهیم این است که سعی می کنیم توسط قرص هایی که با مواد طبیعی و آنتی اکسیدنت هایی که توسط طبیعت درست شده است از صدمه دیدنDNA  در سلول های اصلی جلوگیری شود زیرا هرچقدر کیفیت DNA بالاتر باشد کیفیت باروری و در نتیجه کیفیت سلامت نسل آینده مطلوب تر خواهد شد.
این محقق درپاسخ به این پرسش که این تحقیقات در چه مرحله ای قرار دارد، گفت: مرحله آزمایش حیوانی این تحقیقات  انجام شده و مقاله های آن در آینده نزدیک منتشر می شود. این تحقیقات روی موش انجام شده و نتایج آن بسیار موفق  آمیز بوده است.
قره گوزلو درمورد مرحله بالینی این تحقیقات اظهار کرد: برای انجام این تحقیقات روی انسان با یک مرکز درمان اباروری در آمریکا در ایالت نیوجرسی همکاری شده و این تحقیقات روی 1200 زوج نابارور انجام شده که از طریق آن میزان باروری مردان 30 درصد افزایش پیدا کرده است. 
این محقق در پایان گفت: این قرص ها دو ماه دیگر در بازار آمریکا و در دسترس مردم آمریکا قرار و در تیرماه آینده در دسترس مردم ایران قرار خواهد گرفت.
پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه